“Lidl” kļuvis par UEFA EURO 2024™ Oficiālo Partneri
Šī sadarbība sāksies jau šogad, līdz ar Eiropas futbola kvalifikācijas turnīra spēļu sākumu. Tādējādi “Lidl” būs UEFA globālais partneris gan Eiropas kvalifikācijas turnīrā 2023. un 2024. gadā, gan finālturnīrā, kas notiks 2024. gadā.
21.03.2023 | Rīga
No 2024. gada 14. jūnija līdz 14. jūlijam Eiropas labākās valstsvienības dosies uz Vāciju, lai desmit pilsētās cīnītos par Eiropas čempiona titulu. Eiropas kvalifikācijas spēles, kas norisināsies no 2023. gada marta līdz 2024. gada martam, izšķirs, kuras valstis 51 finālturnīra spēlē cīnīsies par šo titulu.
Kā Oficiālais Partneris, “Lidl”, viens no vadošajiem pārtikas mazumtirgotājiem Vācijā un Eiropā, atbalstīs Eiropas kvalifikācijas turnīrus, un UEFA EURO 2024 finālturnīru. Šo sadarbību veiksmīgāku dara fakts, ka “Lidl”, kam ir spēcīga klātbūtne Vācijā, UEFA EURO 2024 rīkotājvalstī, ar vairāk nekā 12 000 veikaliem ir pārstāvēts vēl 31 pasaules valstī, no kurām 30 atrodas Eiropā. Tāpat kā futbols katru dienu iedvesmo miljoniem cilvēku, “Lidl” ir uzticams partneris miljoniem klientu visā Eiropā savu ikdienas pirkumu veikšanā.
Jerūns Bals (Jeroen Bal), “Lidl International” valdes loceklis, uzsver: “Mēs esam priecīgi, ka būsim daļa no šī notikuma, kas visās valstīs fascinē mūsu klientus un arī mūsu darbiniekus. Tāpat kā mūsu produkti ir pieejami ikvienam, mēs vēlamies palīdzēt padarīt UEFA EURO 2024 par pieredzi ikvienam, piemēram, ar mūsu “Lidl” fanu zonām. Daudzas “Lidl” valstis par to būs sajūsmā, un fakts, ka finālturnīrs tiks rīkots valstī, kurā aizsākās “Lidl” vēsture, padara to par kaut ko ļoti īpašu.”
Vienlaikus, līdz ar šo sadarbību “Lidl” vēlas uzsvērt svaigu augļu un dārzeņu, kā arī sporta un vingrošanas nozīmi aktīvā un veselīgā dzīvesveidā. Tam, kā mēs ēdam un cik daudz kustamies, ir milzīga ietekme uz mūsu veselību un apkārtējo vidi. Balstoties “Planetary Health Diet” modelī, “Lidl” nepārtraukti pilnveido savu preču klāstu, lai klientiem būtu vieglāk pieņemt apzinātus lēmumus par veselīgu un ilgtspējīgi ražotu produktu iegādi. Tāpat, piemēram, tiek ieviesti jauni, starptautiski standarti atbildīgiem mārketinga pasākumiem, kas domāti bērnu auditorijai.
UEFA mārketinga direktors Gajs-Lorāns Epšteins (Guy-Laurent Epstein) saka: “UEFA ir lepna sadarboties ar “Lidl”, kā Eiropas kvalifikācijas programmas un UEFA EURO 2024 partneri. “Lidl” klātbūtne visā kontinentā sniegs milzīgu ieguldījumu tajā, lai veicinātu vēl vienu neaizmirstamu čempionātu. Mēs arī ceram kopīgi veicināt labas veselības un labbūtības vērtības, kas ir kopīgas “Lidl” un UEFA.”
Par "Lidl"
"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.
“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem. Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.
“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.
SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 33 veikali 14 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.
Mediju kontaktiem
pr@lidl.lv