Lai atvieglotu inflācijas spiedienu, “Lidl” turpina cenu samazinājumu visās pārtikas pamatgrupās
Lai inflācijas apstākļos Latvijas iedzīvotājiem mazinātu augsto pārtikas cenu spiedienu, “Lidl” jūnijā ir samazinājis cenas 10% savu produktu kopklāsta visās pārtikas preču pamatgrupās. Cenu samazinājums dažādās preču grupās ir veikts apjomā līdz pat 30%.
27.06.2023 | Rīga
Jau kopš pirmo “Lidl” veikalu atvēršanas Latvijā 2021. gada oktobrī eksperti vairākkārt ir atzinuši “Lidl” par zemo cenu līderi mazumtirdzniecībā, kas nozīmīgi pastiprinājis konkurenci tirgū. “Lidl” turpina šo stratēģiju, būtiski samazinot cenas tādās kategorijās kā piena produkti, sieri, gaļas un zivju produkti, cepamās un salātu eļļas, sausā pārtika un citi.
“Lidl Latvija” valdes priekšsēdētājs Mačejs Urbanskis uzsver: “Tā kā daudzus cilvēkus Latvijā ietekmē dzīves dārdzība, esam atraduši veidu, kā pazemināt mūsu cenas. Kopš ienākšanas Latvijas tirgū “Lidl” ir apliecinājis pozitīvu ietekmi uz ikdienas preču un produktu cenām, kam sekojuši arī citi mazumtirgotāji. Paliekam uzticīgi “Lidl” solījumam – piedāvāt augstas kvalitātes preces par iespējami zemāko cenu, neraugoties uz globāliem pārtikas tirgus izaicinājumiem.”
M. Urbanskis norāda, ka šāds cenu samazinājums ir iespējams, pateicoties “Lidl” privāto zīmolu modelim, kas balstīts kā uz starptautiskajiem iepirkuma līgumiem, tā arī uz sadarbību ar Latvijas ražotājiem, kas tiek veiksmīgi attīstīta.
Par "Lidl"
"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.
“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem. Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.
“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.
SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 34 veikali 14 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.
Mediju kontaktiem
pr@lidl.lv