“Lidl” veikalos ģimenes iepirkumu “grozs” ir par trešdaļu lētāks!
Šonedēļ publiskotais ikdienas produktu “groza” cenu salīdzinājums liecina – mērojoties cenās ar diviem Latvijas lielākajiem mazumtirdzniecības tīkliem, “Lidl” uzrāda līdz pat 36,95% zemākas cenas vienādu produktu “grozam”.
18.05.2023 | Rīga
“Lidl” veikalos lielais produktu “grozs” izmaksāja 70,37 eiro. Tikmēr “Maxima” veikalos līdzvērtīgs produktu daudzums maksātu 79,68 eiro jeb par 13,45% vairāk, bet “Rimi” veikalos šāds pats iepirkumu daudzums izmaksātu jau 96,18 eiro, kas būtu par 36,95% dārgāk.
“Mēs turam saviem klientiem doto solījumu – “Lidl” vienmēr piedāvās kvalitatīvas preces par izdevīgāko cenu!” saka Tomass Delle, “Lidl Latvija” Mārketinga vadītājs.
Tirgus pētījumu kompānijas “NielsenIQ” pētījuma dati* liecina, ka 69% Latvijas iedzīvotāju pēdējo divu gadu laikā ir mainījuši savus iepirkšanās paradumus, lai kontrolētu izmaksas, koncentrētos uz izdevīgākām cenām un izmantotu piedāvātās atlaides. Lai klientiem palīdzētu pieņemt budžetam izdevīgus lēmumus, “Lidl Latvija” regulāri veic ģimenes iepirkumu “groza” cenu salīdzinājumu.
Kā tiek veikts cenu salīdzinājums?
Cenu salīdzinājuma veikšanai “Lidl” speciālisti ir izveidojuši īpašu iepirkumu sarakstu ar 36 ikdienas pamatproduktiem. Tajā iekļauti produkti, kas kvalitātes un sastāva ziņā ir līdzvērtīgi - piena produkti (piens, kefīrs, biezpiens, siers, jogurts, biezpiena sieriņi u.c.). gaļa un gaļas produkti (cūkgaļa, vistas gaļa, vārīta desa), augļi un dārzeņi (kartupeļi, sīpoli, tomāti, āboli u.c.) un citi pārtikas produkti (maize, marinēti gurķi, griķi, rīsi, rieksti, kafija u.c.). Tāpat sarakstā iekļauti pamata sadzīves produkti, kas tiek lietoti gandrīz katru dienu, piemēram šampūns, ziepes, zobu pasta, tualetes papīrs u.c.
Visu iepirkumu sarakstā iekļauto produktu cenas tiek pārbaudītas un salīdzinātas, veicot kontrolpirkumus “Lidl”, “Maxima” un “Rimi” veikalos. Cenas fiksētas proporcionāli pēc svara un izmēra, un šis salīdzinājums neietver “Lidl” akcijas piedāvājuma cenas.
*NielsenIQ pētījums, veikts 2023. gada janvārī – februārī
Par "Lidl"
"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.
“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem. Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.
“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.
SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 34 veikali 14 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.
Mediju kontaktiem
pr@lidl.lv