“Lidl” samazinājis cenas jau vairākiem simtiem produktu
Lai veicinātu Latvijas iedzīvotājiem tik ļoti nepieciešamo pārtikas produktu un preču pieejamību, “Lidl” turpina samazināt cenas 300 ikdienā plaši izmantotiem produktiem un regulāri papildina šo preču klāstu atbilstoši “Lidl” misijai – klientiem nodrošināt labāko cenu ikdienā, ne tikai cenu akciju laikā. Apjomīgais cenu samazinājums līdz pat 30% veikts dažādās produktu kategorijās.
31.07.2023 | Rīga
Kopš šī gada jūnija “Lidl” ir redzami samazinājis pamatcenas jau vairākiem simtiem produktu, tā nodrošinot stabili zemāko cenu piedāvājumu pārtikas cenu inflācijas apstākļos.
Ekonomikas ekspertu apskatos regulāri tiek minēts, ka “Lidl” ienākšanai tirgū ir pozitīva ietekme uz cenu konkurenci, samazinot straujo pārtikas cenu lēcienu Latvijā.
“Lidl” cenas ir samazinātas piena produktu, miltu izstrādājumu, gaļas, kafijas, saldēto produktu un dažādu sauso produktu kategorijās. Šis cenu samazinājums skar arī mājsaimniecībām ikdienā nepieciešamo nepārtikas un sadzīves preču grupas.
“Lidl” Latvijā turpina aktīvi un veiksmīgi sadarboties ar vietējiem pārtikas ražotājiem un izplatītājiem, kuru produkti ir iekļauti arī šajā cenu samazināšanas programmā.
Par "Lidl"
"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.
“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem. Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.
“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.
SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 34 veikali 14 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.
Mediju kontaktiem
pr@lidl.lv