“Lidl” piedalīsies Zemes stundā - aicina klientus nesatraukties par samazināto apgaismojumu
Atbalstot Pasaules Dabas fonda iniciatīvu, “Lidl Latvija” 26. martā pievienosies Zemes stundai, no plkst. 20.30 līdz 21.30 visos savos veikalos uz vienu stundu izslēdzot veikalu fasādes reklāmu, uzņēmuma logo un pilonu apgaismojumu. “Lidl” veikalu klienti tiek aicināti nesatraukties par šo ārējā apgaismojuma samazinājumu.
25.03.2022 | Rīga
Elektriskais apgaismojums tiks izslēgts arī “Lidl” Dreiliņu biroja telpās un loģistikas centra stāvlaukumā. Starptautiskās Zemes stundas mērķis ir visā pasaulē rosināt diskusiju un apņemšanos par videi draudzīgākām izvēlēm mūsu ikdienā, par ko iestājas arī “Lidl”.
“Mēs esam vienisprātis, ka atklāta saruna un mazi soļi ir sākums svarīgām pārmaiņām. Tāpēc ticam, ka mūsu īstenotās Zemes stundas aktivitātes veicinās plašāku diskusiju par videi svarīgiem jautājumiem, kā arī rosinās mūsu “Lidl” kolēģus un daudzos veikalu klientus pievērsties videi draudzīgākiem paradumiem,” uzsver “Lidl Latvija” korporatīvās sociālās atbildības vadītāja Antra Birzule.
Zemes stunda aizsākās 2007. gadā, kad Austrālijas pilsētā Sidnejā pirmo reizi simboliski tika izslēgts apgaismojums. Kopš tā laika Zemes stunda ir kļuvusi par vienu no lielākajām vides akcijām pasaulē. Zemes stunda jau 15 gadus iedvesmo cilvēkus, uzņēmumus un nevalstiskās organizācijas 190 valstīs un teritorijās reāli rīkoties, lai novērstu klimata pārmaiņas un dabas daudzveidības samazināšanos.
Par "Lidl"
"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.
“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem. Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.
“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.
SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 31 veikals 13 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.
Mediju kontaktiem
pr@lidl.lv