Ar tikai 19 veikaliem Latvijā “Lidl” ielec populārāko mazumtirgotāju trijniekā

Pirms gada, 2021. gada 7. oktobrī, “Lidl” sāka darbu Latvijā, vienlaikus atverot pirmos 15 veikalus Rīgā un reģionu pilsētās. Savu pirmo dzimšanas dienu “Lidl” sagaida ar gandrīz 2000 kolēģu lielu komandu un 19 veikaliem visā Latvijā, kam drīzumā pievienosies divdesmitais veikals Liepājā.

06.10.2022 | Rīga

Veikals

Saskaņā ar jaunākajiem tirgus izpētes kompānijas “NielsenIQ” datiem, “Lidl” ar tikai 19 veikaliem Latvijā ir strauji izvirzījies apmeklētāko pārtikas veikalu trijniekā: jau 39% pircēju apmeklē “Lidl” un 11% pircēju norāda, ka tas ir viņu galvenais ikdienas pārtikas preču iegādes veikals.

Gada laikā “Lidl” ir paplašinājis Latvijā ražotās produkcijas piedāvājumu – līdzās Eiropā un pasaulē ražotajiem augstas kvalitātes produktiem, “Lidl” sadarbojas ar vairāk nekā 50 vietējiem ražotājiem, kuri ieguvuši starptautiskos kvalitātes sertifikātus un spēj izpildīt “Lidl” kvalitātes prasības. Daļa no šiem vietējiem ražotājiem realizē savu produkciju ne tikai Latvijas, bet arī Igaunijas “Lidl” veikalos.

Neskatoties uz pandēmijas laika ierobežojumiem, pirms gada leģendāras kļuva pie “Lidl” veikaliem gaidošo klientu rindas. “Lidl” modeli – piedāvāt augstas kvalitātes privātā zīmola pārtikas produktus un ikdienas preces par zemāko iespējamo cenu - atzinīgi novērtējuši 64% Latvijas iedzīvotāju, kas apmeklējuši "Lidl”, liecina “NielsenIQ” šovasar veiktais Latvijas mazumtirdzniecības nozares pētījums.

“Mēs esam pateicīgi mūsu klientiem Latvijā par to, ka daudziem “Lidl” ir pirmā izvēle ikdienas pārtikas preču iegādei. Esam aizvadījuši lielisku pirmo darbības gadu Latvijā un redzam ļoti pozitīvas perspektīvas tālākai attīstībai, ko mēs apliecinām, atverot jaunus veikalus Latvijā,” saka Jākobs Jozefsons, “Lidl Latvija” valdes priekšsēdētājs. "Lai pateiktos un apbalvotu mūsu lojālos klientus, svētku mēnesī – oktobrī – organizējam loteriju, kuras galvenā balva ir jauns BMW apvidus automobilis!"

“61% Latvijas iedzīvotāju apgalvo, ka pārtikas cenu pieaugums ir viena no viņu galvenajām bažām, un 62% maina savus iepirkšanās paradumus, lai ietaupītu naudu,” stāsta Edita Asakavičiene, “NielsenIQ” patērētāju izpētes komandas vadītāja Baltijā. Kā liecina Centrālās statistikas pārvaldes augusta dati, viena no pārtikas preču grupām, kuru sadārdzinājums pēdējā pusgadā ir skāris visbūtiskāk, ir piena produkti (cenas gada laikā augušas par 39,2%). NielsenIQ jaunākie dati liecina, ka 43% aptaujāto piena produktus labprātāk pērk tieši "Lidl" veikalos – norāda E. Asakavičiene.

Arī “Facebook” grupā “Lidl atklājumi un vilšanās” veiktā aptauja liecina, ka “Lidl” privātais piena produktu zīmols “Pilos” ir šī gada iecienītākā izvēle. TOP 3 mīlētāko “Lidl” zīmolu vidū šīs “Facebook” grupas dalībnieki iekļāva arī “Alesto” zīmola riekstus un žāvētos augļus, kā arī “Dulano” zīmola gaļas produktus. Nepārtikas preču zīmolu vidū aptaujātie izcēla “Lupilu” (bērnu trikotāža, autņbiksītes, zīdaiņu pārtika u.c.), “W5” sadzīves ķīmijas un auto produktu, kā arī “Cien” kosmētikas produktus.

Radītas gandrīz 2000 jaunas darba vietas

Kopš savas darbības uzsākšanas Latvijā “Lidl” ir radījis gandrīz 2000 jaunu darba vietu un CV-online TOP darba devēju aptaujā atzīts par labāko darba devēju tirdzniecības jomā.

Uzņēmums ir atvēris savas durvis un sirdi arī Ukrainas iedzīvotājiem, daudziem bēgļiem sniedzot ne tikai ziedojumu atbalstu, bet arī nodrošinot labi apmaksātu darbu veikalos un loģistikas centrā.

Zaļie projekti un sabiedrības atbalsts

“Lidl” bija pilnībā gatavs dzērienu depozīta sistēmas ieviešanai 1. februārī, kā vienīgais mazumtirgotājs Latvijā pats iegādājoties, uzstādot un apkalpojot nepieciešamos taromātus. Kopumā “Lidl” ir ieguldījis gandrīz 4 miljonus EUR šīs taromātu sistēmas izveidē. “Depozīta Iepakojuma Operators” (DIO) ir atzinis “Lidl” par klientiem draudzīgāko sistēmu starp mazumtirgotājiem. No septembra vidus visos “Lidl” veikalos tiek piedāvāta arī iespēja ziedot depozīta naudu Latvijas Samariešu biedrības aprūpē esošajiem Latvijas vientuļajiem senioriem.

Savos veikalos, birojā un loģistikas centrā “Lidl” izmanto tikai 100% vietēji ražotu zaļo elektroenerģiju, bet 2022. gada vasarā tika īstenota saules paneļu uzstādīšana uz diviem “Lidl” veikaliem Rīgā. 

Par "Lidl"

“Lidl”, kā daļa no Nekarzulmas pilsētā (Vācijā) bāzētās “Schwarz Group”, ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 200 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, kā arī ir pārstāvēts Āzijā, nodarbinot ap 376 000 cilvēku. 

SIA “Lidl Latvija” tika izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021.gada 7. oktobrī. Šobrīd “Lidl Latvija” veikalu tīklā ir jau 30 veikali 13 Latvijas pilsētās.

Mediju kontaktiem

Korporatīvās Komunikācijas departaments
pr@lidl.lv

Kategorijas


Padalies tālāk

Skatīt vairāk