“Lidl” pāriet uz videi draudzīgu, termisku kases čeku papīru
“Lidl” veikalos Latvijā sākusies pāreja uz pilnīgi jaunu čeku papīru. Vizuāli atšķirīgais, gaiši zilais termiskais čeku papīrs ir saņēmis starptautisko FSC sertifikātu, kas apliecina, ka tas ražots videi draudzīgā veidā, bez ķīmiskām piedevām.
12.08.2022 | Rīga
Jaunais čeku papīrs ir izturīgs pret saules gaismu un to var ilgstoši uzglabāt, nebaidoties no teksta izbalēšanas. Ieviešot jauno pirkumu čeku papīru, uzņēmums sper vēl vienu soli pretī dabas resursu aizsardzībai un padara ikdienas iepirkšanos videi draudzīgāku.
“Jaunā čeku papīra gaiši zilā krāsa izskaidrojama ar īpašo čeka ražošanas metodi. Čeka papīrs jau uzreiz tiek noklāts ar melnās tintes kārtiņu, kuru pēc tam nosedz plāns baltās krāsas slānis, tā radot papīra gaiši zilo toni. Čeka izdrukāšanas laikā veikala kases aparāts neizmanto melno tinti. Jaunais čeku papīrs ir eļļas un ūdens izturīgs, tāpēc tas iepirkumu maisiņā nesabojāsies saskarsmē ar citiem veikalā iegādātajiem produktiem,” stāsta Antra Birzule, “Lidl Latvija” Korporatīvās sociālās atbildības vadītāja. Viņa arī norāda, ka jaunais čeku papīrs ir 100% pārstrādājams.
Jaunais “Lidl” čeku papīrs ir brīvs no fenola, un tā ražošanā nav izmantotas ķīmiskas piedevas. Tādējādi jaunais čeku papīrs var tikt izmests un tālāk pārstrādāts bez uztraukuma. Starptautiskais FSC sertifikāts apliecina, ka “Lidl” čeku papīrs ir ražots planētas dabas resursiem saudzīgā veidā.
Par "Lidl"
"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.
“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem. Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.
“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.
SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 30 veikali 13 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.
Mediju kontaktiem
pr@lidl.lv