“Lidl” jau piedāvā kompaktas svētku eglītes
“Lidl” ir uzsācis pirmo Ziemassvētku eglīšu tirdzniecību. Klientiem tiek piedāvātas 100 līdz 120 cm augstas Kaukāza eglītes podiņos, kas lieliski iederēsies jebkurā viesistabā. Savukārt, mazizmēra Kanādas eglītes klientiem tiks piedāvātas no 16. decembra.
10.12.2021 | Rīga
Tā sauktās Kaukāza (vai Nordmann) eglītes podiņos ir stabili ieņēmušas savu vietu gadumijas svētku tradīcijās – klienti tās izvēlas skaistās formas un mīksto adatiņu dēļ, kas ļauj eglīti viegli izrotāt. Jau no nākamās ceturtdienas, 16. decembra, “Lidl” arī sāks piedāvāt aptuveni 60 cm augstās Kanādas eglītes podiņos. Nelielās Kanādas eglītes raksturo konisks, blīvs vainags un zilganzaļas skujas.
Kā rūpēties par savu eglīti
Ja agrāk cirstu eglīti dekorēšanai mājās bija ierasts ienest tikai pāris dienas pirms svētkiem, tad pēdējos gados Latvijā vērojama tendence to darīt krietni ātrāk – jau sākot ar pirmo vai otro Adventi. Tas nozīmē, ka eglītei mājās ir jāsaglabā savas skujas un skaistie rotājumi trīs un vairāk nedēļas. Cirstai eglītei šāds laiks ir īsts izaicinājums, savukārt eglīte podiņā, ja vien par to pienācīgi parūpējas, priecēs vairākas nedēļas.
Tā kā eglītēm patīk mitrāka augsne, tās ir regulāri jālaista. Vismaz reizi nedēļā eglītei var aprasināt arī skujas, ja vien tas nesabojās svētku rotājumus. Eglītes mitrums jāpārbauda katru dienu. Podiņā esošu eglīti labāk nelikt pavisam tuvu karstiem radiatoriem un citiem siltuma avotiem. Arī apsildāmās grīdas tikai veicinās skuju izžūšanu un nobiršanu, tāpēc būtu jāveic papildus skuju mitrināšana.
Par "Lidl"
"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.
“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem. Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.
“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.
SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 34 veikali 14 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.
Mediju kontaktiem
pr@lidl.lv