Kāpēc to darīt?
Pārtikas produktu mazumtirdzniecībā plastmasai ir svarīga nozīme: tā ir izturīga, viegla un to var izmantot dažādos veidos. Plastmasa jo īpaši aizsargā pārtiku transportēšanas laikā un ļauj mums saviem klientiem garantēt produktu kvalitāti, uzglabāšanas laiku un svaigumu. Tomēr, tā kā pasaulē tiek ražots aizvien vairāk plastmasas un pārāk maz no tās tiek pārstrādāts, tad plastmasas atkritumi ir pieaugoša problēma cilvēkiem, dzīvniekiem un videi.
Plastmasas stratēģijas mērķi
Kā starptautisks pārtikas mazumtirgotājs mēs apzināmies savu atbildību. Šī iemesla dēļ mēs esam apņēmušies līdz 2025. gadam samazināt plastmasas patēriņu par 20%, padarot 100% no mūsu privāto zīmolu preču iepakojuma maksimāli otrreiz pārstrādājamu un izmantojot vidēji 20% otrreizējās pārstrādes materiālu privāto preču zīmju iepakojumā, kas izgatavots no plastmasas.
Šie mērķi ir daļa no "REset Plastic", "Schwarz Group" starptautiskās plastmasas stratēģijas, kas tika aizsākta 2018. gadā. Kopā mēs īstenojam vīziju “Mazāk plastmasas — slēgtie cikli”.