“Lidl” apņemas saglabāt cenas nemainīgas vairākiem simtiem produktu
“Lidl” jau atkal apliecina savu apņemšanos klientiem nodrošināt ikdienā nepieciešamos produktus par vislabākajām cenām. Kamēr citi plāno cenu pieaugumu, “Lidl” iestājas par patērētāju aizsardzību un apsola cenu stabilitāti. Sākot ar šodienu un vismaz līdz vasarai, “Lidl Latvija” garantē, ka vairākiem simtiem visai ģimenei būtisku ikdienas produktu cenas nepieaugs.
26.03.2025 | Rīga
“Kamēr cenas kāpj, mēs nesekojam šai stratēģijai. Gluži pretēji, mūsu pārliecība balstās godīgā cenu politikā, nevis mākslīgos uzcenojumos, kam ik pa laikam seko atlaides. Mūsu nemainīga prioritāte ir nodrošināt, ka katra mājsaimniecība var atļauties augstas kvalitātes ikdienas produktus bez bažām par nemitīgu izmaksu pieaugumu, un mēs esam raduši risinājumu, kā to paveikt uz savu resursu rēķina,” pauž Mačejs Urbanskis (Maciej Urbanski), “Lidl Latvija” valdes priekšsēdētājs.
Šis nemainīgu cenu solījums attiecas uz pamata pārtikas produktu kategorijām, kas ģimenēm ir būtiskas ik dienu:
· visiem privātā zīmola “Pilos” piena produktiem;
· visiem “Pikok” zīmola gaļas produktiem;
· “Lidl” privāto zimolu “Saguaro” un “Solevita” dzērieniem;
· lielākajai daļai “Snack Day” uzkodu produktu.
Lai arī cenu stabilitātes nodrošināšana joprojām ir izaicinājums nestabilās ekonomiskās situācijas dēļ gan Eiropā, gan pasaulē, pateicoties ilgstošai sadarbībai ar piegādātājiem un efektīvai plānošanai, “Lidl Latvija” ir radis iespējas, kas ļauj saglabāt stabilitāti un atbalstīt klientus.
“Šo trīsarpus gadu laikā, kopš “Lidl” ienākšanas Latvijas tirgū, mums ir bijusi milzīga pozitīva ietekme uz pārtikas cenām, un mūsu stratēģija paliek nemainīga – saviem klientiem piedāvāsim labāko cenas un kvalitātes attiecību ikdienas pārtikas precēm,” apstiprina “Lidl Latvija” valdes priekšsēdētājs.
Ar šo iniciatīvu “Lidl” vēlreiz apliecina savu apņemšanos veicināt sabiedrības labklājību un sniegt atbalstu cilvēkiem laikā, kad cenu pieaugums ir īpaši jūtams.
Nekādu triku vai māņu — tikai godīgas cenas, kurām varat uzticēties katru dienu.
Par "Lidl"
"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.
“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem. Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.
“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.
SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 34 veikali 14 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.
Mediju kontaktiem
pr@lidl.lv