Ar starptautisku zīmola kampaņu “Lidl” aicina pievērsties vērtīgām lietām dzīvē
Šodien, 22. septembrī, “Lidl” uzsāk savu starptautisko zīmola kampaņu vairāk nekā 30 Eiropas valstīs ar saukli “Lidl. Ir vērtīgi”. Šis zīmola vēstījums ir vairāk nekā tikai kampaņa – tas aicina pievērsties tam, kas dzīvē ir svarīgs un nes pievienoto vērtību ikdienā.
22.09.2025 | Latvija
Zīmola solījums sabiedrībai
Kvalitatīvas un izdevīgas pārtikas pieejamība joprojām ir izaicinājums daudzās Eiropas valstīs un arī Latvijā. “Lidl” ir pārliecināts, ka augstas kvalitātes, ilgtspējīgiem un izdevīgiem produktiem ir jābūt pieejamiem ikvienam. Tāpēc “Lidl. Ir vērtīgi.” ir solījums miljoniem cilvēku, kuri katru dienu izrāda savu uzticību, ikdienas iepērkoties tieši “Lidl” veikalos.
Šis pieejamības princips ir kampaņas pamatā, kas norisināsies līdz oktobra beigām. “Lidl. Ir vērtīgi.” solījums izpaužas daudzās jomās: augstās kvalitātes privāto zīmolu precēs, bioloģiskajos produktos un augu valsts alternatīvās. Tas atspoguļojas nemainīgā svaigumā, ko “Lidl” garantē saviem klientiem ikdienā, kā arī pievienotajā vērtībā svētku laikā un īpašos dzīves brīžos.
Vairāk nekā tikai cena: pievienotā vērtība sabiedrībai
Sauklis “Ir vērtīgi” nav tikai par izdevīgu cenas un kvalitātes attiecību. Tas ir darbības vadmotīvs. “Lidl. Ir vērtīgi.” nozīmē patiesu dzīves vērtības apzināšanos un to, kas cilvēkiem patiešām ir svarīgs: drošība, uzticamība un savu sapņu piepildīšana.
Zīmola atbildība un solījums nākotnei
“Lidl. Ir vērtīgi.” ir solījums:
- mūsu klientiem: saglabāt nelokāmu apņemšanos katru dienu piedāvāt augstu kvalitāti, plašu izvēli, uzticamus produktus un iepirkšanās pieredzi, kur cilvēka intereses ir pirmajā vietā.
- mūsu kolēģiem: ieguldīt kolēģu nākotnē, atbalstot viņus profesionālo mērķu sasniegšanā un karjeras izaugsmē, nodrošinot apmācības, attīstības iespējas un vidi, kurā pilnveidoties ikvienā posmā.
- mūsu sadarbības partneriem: veidot ilgtermiņa sadarbību, kas balstīta uzticībā un cieņā, lai kopīgi augtu, radītu ilgstošu vērtību un pozitīvu ietekmi uz sabiedrību un klientiem.
- mūsu videi: strādāt labākas rītdienas labā, liekot cilvēku vajadzības mūsu darbības centrā un rūpējoties par vidi – īstenojot pārtikas atkritumu samazināšanas iniciatīvas, plastmasas patēriņa mazināšanu, iepakojuma inovācijas un apņemoties ievērot atzītas labturības prasības.
Šis ir veids, kā “Lidl” rada patiesu vērtību saviem klientiem, kolēģiem un biznesa partneriem, veidojot pamatu spēcīgam, uz nākotni vērstam zīmolam ar ilgtspējīgu solījumu – šodienai un rītdienai.
Kampaņa “Lidl. Ir vērtīgi.”
Zīmola kampaņa, kas norisināsies līdz oktobra beigām, tiks īstenota ar 360 grādu komunikācijas pieeju, aptverot visus būtiskos kanālus – no komunikācijas veikalos un tiešsaistē līdz televīzijai un videi redzamākajās reklāmas vietās valstī.
“Ar šo integrēto kampaņu mēs sasniedzam cilvēkus – emocionāli un ar skaidriem vēstījumiem par to, kas patiešām ir svarīgs, un kā “Lidl” palīdz radīt vērtību ik dienu,” skaidro Linas Baltušis, “Lidl Latvija” Klientu departamenta vadītājs.
Par "Lidl"
"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.
“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem. Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.
“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.
SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 36 veikali 15 Latvijas pilsētās. Pēc 2023. gada Lursoft datiem “Lidl Latvija” ir 12. lielākais uzņēmums Latvijā; trešais lielākais mazumtirgotājs pēc apgrozījuma un lielākais nodokļu maksātājs mazumtirdzniecībā.
Mediju kontaktiem
pr@lidl.lv