“Lidl Latvija” iesaistās meiteņu futbola stiprināšanā
Sākot no šodienas, mazumtirdzniecības uzņēmums “Lidl Latvija” atbalstīs Latvijas meiteņu futbola čempionātu un meiteņu telpu futbola čempionātu, lai celtu sacensību organizēšanas līmeni un tās kalpotu kā lieliska platforma jauno meiteņu piesaistei un izaugsmei.
28.03.2024 | Rīga
Jau drīzumā sāksies futbola sezona arī meitenēm, un šogad tās centrālais notikums būs "Lidl" meiteņu vasaras čempionāts, kas turpināsies arī telpās ziemas sezonā. “Lidl” sadarbosies ar LFF, lai varētu noorganizēt šos čempionātus no U-8 līdz U-16 vecuma grupām.
“Lidl Latvija” valdes priekšsēdētājs Mačejs Urbanskis: “Ikviens no mums reiz bērnībā ir spēlējis bumbu pagalmā. Parasti futbols tiek uztverts kā vīrišķīga sporta spēle, taču tā nav domāta tikai puišiem un vīriešiem. Dažādībā ir spēks, jo pateicoties tai mēs varam kopīgi sasniegt vairāk un redzēt plašākus horizontus. Arī “Lidl” savā ikdienā augstu novērtē dažādību, iekļaušanu un veselīgu dzīvesveidu, tāpēc esam nolēmuši atbalstīt tieši meiteņu futbolu Latvijā. Šis segments ir viens no svarīgākajiem, jo pasaulē tas attīstās visstraujāk, tāpēc Latvijā tam nepieciešama piešprice. Papildu sponsorēšanai atbalstīsim to arī ar dažādu ekipējumu, līdz ar ko šis atbalsts būs redzams arī fiziski. Ceram, ka ar “Lidl" atbalstu meiteņu futbols Latvijā tiks pacelts nākamajā līmenī un šo spēli iemīlēs vēl kāda meitene, kas nākotnē varēs piepildīt savu sapni spēlēt Latvijas sieviešu futbola izlasē, ar kuru kopā sasniegt jaunas uzvaru virsotnes.”
LFF ģenerālsekretārs Arturs Gaidels: “Meiteņu futbols un darbs pie jauno spēlētāju piesaistes īpašu vietu ieņem arī topošajā LFF attīstības stratēģijā 2025. - 2030. gadam, kur sieviešu un grassroots futbola attīstība ir starp vadošajiem mūsu darba pīlāriem. Meiteņu čempionāts šiem abiem segmentiem ir ļoti svarīga platforma, tāpēc tā stiprināšanās ar šādu atbalstītāju ir liels notikums un papildu iedrošinājums ceļā uz mūzu mērķiem. Kopā ar šādiem zinošiem un apņēmīgiem partneriem vēlamies meiteņu un sieviešu futbolu attīstīt kā platformu panākumiem, izmantot pieaugošo popularitāti un ar laiku padarīt sieviešu futbolu par visplašāko daiļā dzimuma sporta veidu Latvijā.”
LFF Attīstības departamenta vadītāja Ņina Travkina: “Meiteņu un sieviešu futbols pēdējos gados ir ievērojami attīstījies un paplašinājies, par ko liecina gan augošais dalībnieku skaits, gan jaunu vecuma grupu ieviešana meiteņu sacensībās. Pieprasījums pēc meiteņu futbola nodarbībām ir liels, taču mēs cenšamies iet līdzi laikam un pasaules tendencēm, kur sieviešu futbols sevi ir pieteicis kā, iespējams, straujāk augošais sporta veids globālā līmenī. Tieši tāpēc viens no mūsu stratēģiskajiem mērķiem ir turpmākajos gados padarīt sieviešu futbolu par masveidīgāko sieviešu komandu sporta veidu valstī. Šāda atbalstītāja plecs un sistemātisks darbs ar meiteņu čempionātu attīstību mūs noteikti tuvinās šai ambiciozajai vēlmei.”
LFF Mārketinga un komunikācijas nodaļas vadītājs Renārs Krīgers: “Mēs patiesi esam lepni, ka par mūsu viena no svarīgākajiem futbola segmentiem sponsoru ir kļuvis pasaulē tik ļoti iemīļots zīmols. Ticu, ka meiteņu futbola čempionāti pacelsies spārnos un palīdzēs meitenēm piepildīt savus sapņus.”
Foto galerija: https://failiem.lv/futbols/u/n85mn7pt43
Latvijas sieviešu un meiteņu futbola aktualitātēm iespējams sekot līdzi Facebook un Instagram kontos.
Par "Lidl"
"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.
“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem. Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.
“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.
SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 33 veikali 14 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.
Mediju kontaktiem
pr@lidl.lv