“Lidl” un “885” rada pirmo kopīgu produktu
Mazumtirdzniecības uzņēmums “Lidl Latvija” sadarbībā ar vietējo dabīgā minerālūdens ražotāju “885” radījuši pirmo kopējās sadarbības produktu – viegli gāzētu dabīgo minerālūdeni. Šis ir pirmais produkts “Lidl” sortimentā, kas tapis kopā sadarbojoties ar vietējiem uzņēmējiem. Jaunais ūdens 885 ar tirkīza zaļo etiķeti pieejams tikai “Lidl” veikalos.
24.09.2024 | Rīga
Jaunais minerālūdens “885” ar tirkīza etiķeti ir ar samazinātu ogļskābās gāzes saturu un ražots tepat, Latvijā. Dabīgais minerālūdens tiek iegūts un iepildīts no 270 metru (885 pēdu) dziļas atradnes Ziemeļlatvijā, Alojas novadā.
“Vieglā gāzētā minerālūdens popularitāte ir būtiski augusi attīstītākajos tirgos, piemēram, Polijā un Vācijā, un tagad šis produkts būs pieejams arī Latvijā. Gāzētais dabīgais minerālūdens “885” ir izpelnījies ievērojamu popularitāti, pārsniedzot prognozētos pārdošanas apjomus, kas apliecina, ka pircēji ir iemīļojuši “885” garšu. Ņemot vērā šo panākumu, “885” nolēmis paplašināt minerālūdens produktu līniju ar īpašu jaunu variāciju – viegli gāzēto versiju,” skaidro uzņēmuma “885” līdzdibinātājs un investors Guntis Beļavskis.
“Jau atklājot pirmos “Lidl” veikalos Latvijā minējām, ka mums ir svarīga sadarbība arī ar vietējiem ražotājiem. Šo sadarbību pēdējo 3 gadu laikā esam tikai paplašinājuši un pašlaik sadarbojamies ar vairāk nekā 60 vietējiem ražotājiem. Taču ar uzņēmumu “885” savā sadarbības līmenī esam spēruši soli vēl tālāk un esam radījuši pirmo kopējo produktu – viegli gāzētu minerālūdeni. Šis produkts izcelsies ar abu uzņēmumu logo uz etiķetes, kā arī šāds produkts būs pieejams tikai “Lidl” veikalos. Šo produktu radījām tieši Latvijas iedzīvotājiem, bet kā starptautisks uzņēmums, mēs vietējiem uzņēmumiem varam pavērt vēl plašākas eksporta iespējas, tādēļ šis produkts būs pieejams arī “Lidl” veikalos Igaunijā,” norāda “Lidl Latvija” valdes loceklis un iepirkumu departamenta vadītājs Nikola Balabans.
Uzņēmums "885" ir viens no jaunākajiem dabīgā minerālūdens ražotājiem Latvijā, un tā stratēģija ir balstīta uz vīziju piedāvāt patērētājiem augstas kvalitātes, ikdienā lietojamu dabīgo minerālūdeni ar izcilām garšas īpašībām. Uzņēmuma modernā ražotne darbojas pēc visaugstākajiem kvalitātes standartiem, un “885” strādā pie tā, lai panāktu CO2 neitralitāti, izmantojot tikai zaļo enerģiju, pārstrādātus plastmasas un plēves materiālus, kā arī citus energoefektivitātes un klimatneitralitātes principus.
“Ne katrs uzņēmums ir spējīgs piedāvāt un ražot produktus pēc “Lidl” augstajiem standartiem. Uzņēmums ir ieguvis arī starptautisko BRC (Bureau Veritas Certification) A+ kvalitātes un produkta drošības sertifikātu, kas vietējiem ražotājiem ir retums. Zinām, ka mūsu kvalitātes latiņa ir augsta, taču tas ir tādēļ, lai saviem klientiem varētu piedāvāt augstākās kvalitātes produktus par iespējami zemākām cenām. Mums ir prieks, ka uzņēmumam “885” ir izdevies izpildīt visus kvalitātes kritērijus, kā arī novērtējam uzņēmuma pūles klimata neitralitātes darbos, kas saskan arī ar “Lidl” korporatīvas sociālās atbildības vienu no jomām,” turpina N. Balabans.
“Ūdens ir viens no mūsu zemes vērtīgākajiem resursiem, un mēs vēlamies, lai Baltijas patērētājiem būtu pieejams augstas kvalitātes dabīgais minerālūdens par pieejamu cenu, bez nepieciešamības pārmaksāt par populāru zīmolu produktiem," piebilst “885” G. Beļavskis.
Pētījumi liecina, ka "885" ūdens ir saglabājies kopš pēdējā ledus laikmeta beigām, un tas ir nevainojami tīrs un pirmatnējs. Ūdens ir mazmineralizēts, ar samazinātu nātrija saturu, un tas ir piemērots pat zīdaiņu pārtikas pagatavošanai.
Par "Lidl"
"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.
“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem. Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.
“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.
SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 30 veikali 13 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.
Mediju kontaktiem
pr@lidl.lv