“Lidl” samazina cenas senioriem
Ņemot vērā pieaugošo dzīves dārdzību un to, ka visneaizsargātākā iedzīvotāju grupa ir vecāka gada gājuma cilvēki, mazumtirdzniecības uzņēmums “Lidl Latvija” no šodienas, 9. septembra, katru pirmdienu senioriem vecumā 60+ piedāvās papildu 10% atlaidi.
09.09.2024 | Rīga
Īpašā 10% atlaide pirmdienās senioriem tiks piešķirta ikdienas kosmētikas zīmola “Cien” precēm, “Saguaro” zīmola dzeramajam ūdenim, ikdienā tik noderīgajām “W5” zīmola sadzīves ķīmijas precēm, “Chef Select” saldētajiem produktiem, mājdzīvnieku precēm no zīmoliem “Coshida” un “Orlando”, gardajiem “Gelatelli” saldējumiem, “Tastino” maizes iepakojumiem, “Lidl Maizes” produktiem, kā arī katru nedēļu kādam no īpašā piedāvājuma augļiem un dārzeņiem.
“Tuvojoties apkures sezonai, kad vairāk naudas jāatlicina komunālajiem maksājumiem, tieši senioru maciņi kļūst arvien plānāki, tādēļ esam nolēmuši kaut nedaudz atvieglot gados vecāko iedzīvotāju ikdienu, piešķirot papildu 10% atlaidi,” norāda “Lidl Latvija” Komunikācijas departamenta direktore Latvijā un Igaunijā Dana Hasana. “Šī atlaide ir domāta visiem senioriem, kas sasnieguši 60 gadus, neatkarīgi no tā, vai viņi jau ir pensionējušies, vai nav,” turpina D. Hasana.
Lai izmantotu šo īpašo piedāvājumu iedzīvotājiem, kas sasnieguši vismaz 60 gadu vecumu “Lidl” kasē jāuzrāda personu apliecinošs dokuments, vadītāja apliecība vai pensionāra apliecība.
Jāatgādina, ka kopš pērnā gada vasaras arī Latvijas Goda ģimenes, uzrādot Goda ģimenes karti, “Lidl” veikalos var iegādāties preces ar 10% atlaidi.
Par "Lidl"
"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.
“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem. Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.
“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.
SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 30 veikali 13 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.
Mediju kontaktiem
pr@lidl.lv