“Lidl” kļuvis par UEFA Eiropas līgas™ un UEFA Konferences līgas™ oficiālo partneri

Paplašinot savu futbola sadarbības programmu, “Lidl” līdz 2026./27. gada sezonai kļuvis par divu UEFA Klubu turnīru - UEFA Eiropas līgas™ un UEFA Konferences līgas™ oficiālo partneri, veicinot apzinātu uzturu un svaigu augļu lietošanu. Sadarbības ietvaros tiks organizēta “Lidl Kids Team” programma, dodot iespēju 12 364 bērniem kļūt par oficiālo spēlētāju pavadoni. Šī sadarbība seko veiksmīgajai UEFA EURO 2024™ norisei, kurā “Lidl”, kā liecina “YouGov” pētījums, bija turnīra visredzamākais zīmola partneris.

09.09.2024 | Rīga

UEFA Konferences līga

Kā viens no vadošajiem mazumtirgotājiem Vācijā un Eiropā, “Lidl” ar prieku paziņo par savu jaunāko sadarbību, kļūstot par UEFA Eiropas līgas™ un UEFA Konferences līgas™ oficiālo partneri nākamajiem trim gadiem, no 2024. līdz 2027. gadam.

Sports ir svarīga daļa no “Lidl” ilgtermiņa mērķiem attiecībā uz veselību un veselīgu uzturu. Kā pārtikas mazumtirgotājs “Lidl” zina uztura lielo nozīmi ikviena veselībā. Tāpat ir skaidrs, ka veselīgs dzīvesveids sevī iekļauj arī fiziskas aktivitātes. Tā kā lielie futbola turnīri ir ļoti populāri, tad “Lidl” izmantot šo jauno sadarbību, lai veicinātu pēc iespējas lielāku skaitu iedzīvotāju kļūt fiziski aktīvākiem.

Kā oficiālais šo futbola turnīru oficiālais svaigo augļu partneris, “Lidl” turpinās iedvesmot esošos un topošos līdzjutējus ar devīzi - “Mēs esam tavā komandā”. “Lidl” atbalstīs līdzjutējus  sākot no TV reklāmām līdz reklāmu izvietojumiem stadionos un stendos, tādējādi atgādinot un aicinot ievērot aktīvu dzīvesveidu. “Lidl” ir blakus, sākot ar veselīgas un svaigas pārtikas nodrošināšanu par zemām cenām līdz pat futbola līdzjutēju iesaistīšanai Eiropas lielākajos turnīros.

“Lidl Kids Team” visā Eiropā

Pateicoties jaunajai sadarbībai unikālā “Lidl Kids Team” programma būs pieejama. “Lidl Kids Team” ir ekskluzīva programma, kas radīta sadarbībā ar UEFA Eiropas līgu un UEFA Konferences līgu, un tās ietvaros bērni vecumā no 6 līdz 10 gadiem iegūs unikālu pieredzi, kļūstot par oficiālo spēlētāju pavadoņiem kādā no spēlēm. “Lidl” arī turpinās saviem klientiem un darbiniekiem nodrošināt iespējas laimēt bezmaksas biļetes uz futbola spēlēm UEFA Eiropas līgā un UEFA Konferences līgā, tā iedvesmojot viņus sportiskām aktivitātēm mājās, un sniedzot iespēju ikvienam izbaudīt elites līmeņa futbolu.

Pieredze, ko sniegs neatkārtojamā iespēja būt daļai no “Lidl Kids Team”, palīdzēs iedvesmot bērnus visā Eiropā kļūt fiziski aktīvākiem. Veselīgs dzīvesveids un apzināts uzturs, kas ieaudzināts jau bērnībā, samazina ar uzturu saistīto slimību risku pieaugot. “Lidl” turpina koncentrējas uz bērnu veselības veicināšanu, piemēram, sekojot vadlīnijām par atbildīgu mārketingu bērniem - https://corporate.lidl.lv/lv/preses-relizes/2023/apzinats-uzturs

“Lidl” bijis UEFA EURO 2024 redzamākais zīmols

Veiksmīgās UEFA EURO 2024™ sadarbības ietvaros “Lidl” bija redzamākais turnīra zīmola partneris, turnīra laikā sasniedzot vairāk nekā 16 miljonus “Lidl Plus” lietotājus, kā arī spēļu norises vietā līdzjutējiem izsniedzot vairāk nekā 91 tonnu svaigu augļu. Saskaņā ar “YouGov” pētījumu, “Lidl” bija visredzamākais zīmola partneris turnīra laikā, jo vairāk nekā puse (58%) UEFA EURO 2024 skatītāju atpazina “Lidl” kā turnīra partneri, kas ir par 32% vairāk nekā pirms turnīra (lielākais atpazīstamības pieaugums starp visiem turnīra partneriem).

Dr. Dženifera Kordsa (Jennifer Cords), “Lidl International” Korporatīvo attiecību vecākā viceprezidente saka: “Mēs esam lepni, ka UEFA Eiropas līga un UEFA Konferences līga pievienojas mūsu plašajam sporta partneru sarakstam. Kā uzņēmums mēs esam cieši saistīti ar Eiropu: uzņēmums “Lidl” ir dzimis Eiropas sirdī pirms 51 gada, un pašlaik tas ir pārstāvēts vairāk nekā 30 valstīs. “Lidl” starptautiska sadarbība ir fundamentāli svarīga, jo tā ir daļa no mūsu Korporatīvās sociālās atbildības stratēģijas.”

UEFA mārketinga direktors Gajs-Lorāns Epšteins (Guy-Laurent Epstein) norāda: “Priecājamies, ka varam turpināt šovasar iesākto un veiksmīgo UEFA EURO 2024 sadarbību un sveicam “Lidl” kā oficiālo UEFA Eiropas līgas un UEFA Konferences līgas partneri. “Lidl” ir viens no vadošajiem pārtikas mazumtirgotājiem Eiropā ar ievērojamu starptautisku klātbūtni, un esam priecīgi strādāt kopā, lai Eiropas futbola dinamismu un dzīvīgumu parādītu vēl lielākam līdzjutēju skaitam. Izmantojot futbola spēku, mēs ceram kopīgi radīt pozitīvu sociālo ietekmi.”

Par "Lidl"

“Lidl”, kā daļa no Nekarzulmas pilsētā (Vācijā) bāzētās “Schwarz Group”, ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 225 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, kā arī ir pārstāvēts Āzijā.

SIA “Lidl Latvija” tika izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021.gada 7. oktobrī. Šobrīd “Lidl Latvija” veikalu tīklā ir jau 30 veikali 13 Latvijas pilsētās.

Mediju kontaktiem

Korporatīvās Komunikācijas departaments
pr@lidl.lv

Kategorijas


Padalies tālāk

Skatīt vairāk