“Emily in Paris” tagad arī Latvijā
Līdz ar “Netflix” seriāla “Emily in Paris” pieaugošo popularitāti, jau nākamnedēļ “Lidl” veikalos būs pieejami dažādi našķi un gardumi, kas tapuši sadarbībā ar šo zīmolu. Seriāla jaunākās sezonas pirmizrāde izskanēja vakar, taču jau no nākamās pirmdienas, 16. septembra, “Lidl” piedāvās īpašu “Emily in Paris” produktu kolekciju limitētā daudzumā.
13.09.2024 | Rīga
“Lidl” veikalu plauktos Francijas tematiskās nedēļas laikā būs pieejami tādi izsmalcināti produkti kā smilšu mīklas cepumi ar sviestu, makarūnu pagatavošanas maisījums, kūciņas ar tumšo šokolādi, mīklas standziņas, tartes un groziņi ar pildījumu franču gaumē. Visi gardumi būs ideāli piemēroti, lai izbaudītu filmu vakaru Parīzes noskaņās gan vienatnē, gan ar draugiem vai ģimeni.
“Šī Francijas nedēļa ir lielisks piemērs tam, kā mēs kā starptautisks zīmols spējam apvienot populāro kultūru un ikdienas iepirkšanās pieredzi, lai piedāvātu mūsu klientiem kaut ko patiesi oriģinālu. Sadarbība starp “Lidl” privāto zīmolu “Duc De Coeur” un “Emily in Paris” ļauj mums ne tikai paplašināt mūsu produktu klāstu, bet arī piedāvāt unikālu iespēju izbaudīt franču dzīvesstilu un gastronomiju ne tikai seriāla “Emily in Paris” faniem, bet ikvienam mūsu pircējam,” norāda Dana Hasana, “Lidl Latvija” Komunikācijas departamenta direktore.
Nepalaidiet garām iespēju piedalīties šajā Francijas nedēļā un izbaudīt “Emily in Paris” burvību ar Lidl piedāvātajiem gardumiem!
Par "Lidl"
"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.
“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem. Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.
“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.
SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 30 veikali 13 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.
Mediju kontaktiem
pr@lidl.lv