Aptauja: Latvijas iedzīvotāji par kvalitatīvāko un pieejamāko cenu mazumtirgotāju nosaukuši “Lidl”
Starptautiskās sertifikācijas asociācijas “ICERTIAS” (Šveice) šogad martā veiktā neatkarīgā aptaujā lielākā daļa no aptaujātajiem 1200 Latvijas iedzīvotājiem atzina, ka tieši “Lidl Latvija” ir mazumtirdzniecības tīkls ar vislabākās kvalitātes un cenas piedāvājumu.
13.06.2025 | Rīga
Tāpat iedzīvotāji novērtējuši “Lidl” pieejamās cenas un kvalitāti vēl arī divās produktu kategorijās: svaigie augļi un dārzeņi, svaigi ceptie konditorejas izstrādājumi. Apstiprinot šos rezultātus, “Lidl Latvija” apbalvots ar “Best Buy Award” medaļām.
Starptautiskā "Best Buy Award" pētījuma laikā respondentiem tika lūgts norādīt, kurš veikalu tīkls, viņuprāt vai viņu tuvinieku skatījumā, piedāvā vislabāko cenas un kvalitātes attiecību. Latvijā lielākā daļa aptaujāto kā pirmo izvēli minēja tieši "Lidl".
Mūsdienu patērētājiem cenu salīdzināšana ir vienkārša — tā ir skaidri norādīta un viegli pieejama. Taču daudz sarežģītāks uzdevums ir novērtēt produktu kvalitāti, kas bieži vien nav tik acīmredzama. Tieši tāpēc “Lidl” panākums, iegūstot pirmo vietu šajā aptaujā, ir īpaši nozīmīgs.
“Sniedzot klientiem vislabāko cenas un kvalitātes attiecību tirgū, mēs īstenojam savu stratēģiju. Mēs esam patiesi gandarīti par šo atzinību, jo tā ir tieši no mūsu klientiem – cilvēkiem, kuri ik dienu izvēlas iepirkties “Lidl” veikalos. Esam viņiem pateicīgi par izrādīto atbalstu un uzticību, un turpināsim neatlaidīgi strādāt, lai arvien nodrošinātu augstākās kvalitātes produktus par pieejamām cenām," norādīja Alekss Latore Garsija (Alexis Latorre Garcia), "Lidl Latvija" valdes loceklis un Iepirkumu departamenta vadītājs.
“Mēs lepojamies, ka saviem klientiem varam piedāvāt teju 80% augļu un dārzeņu no visaugstākās jeb 1. šķiras, savukārt mūsu svaigi ceptie kruasāni ir jau teju ikoniski – daudziem tie ir kļuvuši par neatņemamu rīta rituālu vai sātīgu uzkodu ikdienas skrējienā,” turpina Alekss.
Šādas starptautiskas atzinības klientiem sniedz pārliecību, ka ikdienā iecienītākie produkti ne tikai garšo labi, bet arī piedāvā izcilu vērtību par samaksāto cenu. Šāds novērtējums atvieglo iepirkšanās pieredzi, sniedzot pārliecību, ka tiek pieņemti gudri un izdevīgi lēmumi – īpaši ņemot vērā, cik lielu uzmanību Latvijas sabiedrība šobrīd pievērš mājsaimniecības budžeta plānošanai.
Jau kopš 2023. gada “Lidl” Latvijā saņēmis “Best Buy Awards” un “Qudal” medaļas par augsto kvalitāti un klientiem pieejamāko cenu dažādās produktu kategorijās.
Par “Best Buy Award” 2025/2026 aptauju
Reprezentatīvais "Best Buy Award" sabiedriskās domas pētījums Latvijā tika veikts šī gada martā, izmantojot CAWI un DEEPMA metodes. Tajā piedalījās 1200 respondentu vecumā virs 18 gadiem. Pētījumu veic "ICERTIAS" – neatkarīga starptautiska tirgus izpētes un sertifikācijas organizācija, kas atrodas Cīrihē, Šveicē. Šis pētījums tiek veikts reizi divos gados vairāk nekā 20 pasaules tirgos kopš 2010. gada.
Par “ICERTIAS”
“ICERTIAS” (Starptautiskā sertifikācijas asociācija) ir politiski neatkarīga, privāta organizācija, kuras galvenā mītne atrodas Cīrihē, Šveicē. Tā darbojas vairāk nekā 40 valstīs piecos kontinentos. “ICERTIAS” veicina novatorisku tirgus testēšanu un izpēti vietējā un starptautiskā mērogā. Organizācija ir vērsta uz globālu produktu un pakalpojumu vērtības un kvalitātes veicināšanu, kā arī uz labāko iespējamo attiecību veicināšanu starp tirgotājiem un klientiem. Vairāk: www.icertias.com
Par "Lidl"
"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.
“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem. Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.
“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.
SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 36 veikali 14 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.
Mediju kontaktiem
pr@lidl.lv