“Lidl” kļuvis par galveno sponsoru “Lidl-Trek” komandai UCI riteņbraukšanas pasaules čempionātos

Paplašinot atbalstu riteņbraukšanas sacensībām, “Lidl” kļuvis par UCI čempionāta “Lidl-Trek” komandas galveno sponsoru un stratēģisko partneri. Ilgtermiņa partnerība ar vienu no vadošajām starptautiskajām riteņbraukšanas komandām sāksies 2023. gada 30. jūnijā sieviešu “Giro d'Italia” sacensībās un 2023. gada 1. jūlijā vīriešu “Tour de France” riteņbraukšanas sacensībās.

30.05.2023 | Rīga

Logos

Šī ir vispiemērotākā partnerība - divi starptautiski zīmoli, kurus vieno apņemšanās sasniegt rezultātus. “Lidl” un “Trek” ir vērienīgi plāni: izveidot pasaules līmeņa riteņbraukšanas komandu, kas aizrauj un iedvesmo riteņbraukšanas līdzjutējus, nākamo sieviešu un vīriešu čempionu paaudzi, kā arī pārējos riteņbraucējus. Abi partneri pievērsīs uzmanību ne tikai sportistu panākumiem, bet arī veselībai, tostarp vingrošanai un sportam, kā arī apzinātam uzturam. Abiem uzņēmumiem ir būtiski svarīgi veicināt veselīgu un aktīvu dzīvesveidu, kas ir daļa no to sociālās atbildības.

“Mēs vēlamies būt paraugs ilgtspējīgai riteņbraukšanai. Tāpēc mēs ar prieku atbalstām spēcīgu, daudzveidīgu komandu, kurā ir labākie starptautiskie atlēti. Esam pārliecināti, ka veselīgs uzturs un aktīvs dzīvesveids, ko veido sports un fiziskās aktivitātes, stiprina cilvēku labklājību. Tāpat kā mūsu produkti ir pieejami ikvienam, arī riteņbraukšana ir sports ikvienam un piemērots ikvienam, kurš vēlas būt aktīvāks ikdienā. Mēs vēlamies dalīties ar šo vēstījumu ar pēc iespējas vairāk cilvēkiem,” saka Jerūns Bals (Jeroen Bal), “Lidl International” valdes loceklis.

“Daļa no mūsu misijas ir nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu mūsu klientiem, un ir skaidrs, ka “Lidl” domā tāpat,” norāda “Trek” prezidents Džons Bērks (John Burke). "Mēs ceram uz ciešu sadarbību, lai izveidotu labākās velosipēdistu komandas pasaulē, kā arī iedvesmotu vairāk cilvēku izmantot velosipēdus.”

Par "Lidl"

"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.

“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem.  Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.

“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.

SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 33 veikali 14 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.

Mediju kontaktiem

Korporatīvās Komunikācijas departaments
pr@lidl.lv

Kategorijas


Padalies tālāk

Skatīt vairāk