Iedzīvotāju uztverē “Lidl” atzīts par pašu ilgtspējīgāko uzņēmumu Latvijā

Eiropas lielākajā zīmolu ilgtspējas pētījumā “Sustainable Brand Index 2023”, kas pēta iedzīvotāju ilgtspējas uztveri, “Lidl” ir ieņēmis pirmo vietu Latvijā, iegūstot augstāko novērtējumu ne tikai pārtikas mazumtirdzniecībā, bet arī visu pētījumā iekļauto uzņēmumu kopvērtējumā, apsteidzot daudzus vietējās biznesa vides veterānus.

04.04.2023 | Rīga

Ilgtspējas indekss

“Lidl” savu korporatīvās atbildības un ilgtspējas politiku balsta trīs galvenajās tēmās – “Labi planētai”, “Labi cilvēkiem” un “Labi Tev”. Nav pārsteidzoši, ka “Lidl” mērķis ir piedāvāt ilgtspējīgāko preču klāstu par labāko cenu.

“Esam vienkārši fantastiski pārsteigti un tiešām iepriecināti, ka Latvijas iedzīvotāji ir tik ļoti augstu novērtējuši mūsu veikumu vides un sabiedrības ilgtspējas jomā! Katru dienu atgādinu kolēģiem, ka mūsu ikdienas darbu ļoti ietekmē apzinīga attieksme pret ilgtspējas procesiem. Tas lielā mērā nosaka “Lidl” sadarbības partneru izvēli un mūsu klientiem piedāvāto preču piedāvājuma izstrādi. Apzināta ilgtspējas politikas ievērošana ir viens no aspektiem, kas palīdz mums ikdienā nodrošināt augstu produktu kvalitāti,” uzsver Antra Birzule, “Lidl Latvija” Korporatīvās sociālās atbildības vadītāja.   

“Sustainable Brand Index” uzrāda, kā uzņēmumu ilgtspēju uztver ikdienas iedzīvotāji. Veidojot šo reitingu, tiek ņemta vērā uzņēmumu atbildība vides un sociālajā jomā. Indekss mēra patērētāju informētības līmeni un attieksmi pret dažādiem ar ilgtspēju saistītiem zīmolu darbības aspektiem.

Pētījumā par Latviju tika analizēti 50 produktu un pakalpojumu zīmoli no 8 tautsaimniecības nozarēm, aptaujājot 1000 respondentus. Indeksa pētījumā 65% Latvijas respondentu ir atzinuši, ka zīmola ilgtspēja ietekmē viņu lēmumu iegādāties preces vai pakalpojumus. Tas gan ir nedaudz mazāk nekā 2022. gadā, kad ilgtspējas jautājumus par būtiskiem preču vai pakalpojumu izvēlē atzina 68% aptaujāto.

Par “Sustainable Brand Index”

Šis ir lielākais neatkarīgais zīmolu ilgtspējības pētījums Eiropā, kuru kopš 2011. gada veic Stokholmā bāzētā pētījumu aģentūra “SB Insight”. Pētījums mēra, kā patērētāji uztver 1549 zīmolu ilgtspējību, balstoties uz 80 000 klientu viedokli 8 valstīs – Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Dānijā, Norvēģijā, Somijā, Zviedrijā un Nīderlandē. Vairāk informācijas: https://www.sb-index.com/latvia

Par "Lidl"

“Lidl”, kā daļa no Nekarzulmas pilsētā (Vācijā) bāzētās “Schwarz Group”, ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 200 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, kā arī ir pārstāvēts Āzijā, nodarbinot ap 376 000 cilvēku. 

SIA “Lidl Latvija” tika izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021.gada 7. oktobrī. Šobrīd “Lidl Latvija” veikalu tīklā ir jau 29 veikali 13 Latvijas pilsētās.

Mediju kontaktiem

Korporatīvās Komunikācijas departaments
pr@lidl.lv

Kategorijas


Padalies tālāk

Skatīt vairāk