“Lidl” zīmolu piens un šokolāde Latvijā atzīti par labākajiem
Starptautiskā sertifikācijas asociācija “ICERTIAS” (Šveice), veicot neatkarīgu Latvijas iedzīvotāju aptauju noskaidrojusi, ka šogad piena un šokolādes produktu “BEST BUY” (labākais pirkums) kategorijā vislabāko cenas un kvalitātes attiecību Latvijā pēc iedzīvotāju domām nodrošina “Lidl” ar saviem privāto zīmolu produktiem. “ICERTIAS” veiktajā tiešsaistes aptaujā Latvijā piedalījās 1200 respondentu, kas vecāki par 17 gadiem un ikdienā iegādājas privāto zīmolu produktus.
17.08.2023 | Rīga
ICERTIAS aptaujā respondentus aicināja norādīt privāto zīmolu vai mazumtirdzniecības veikalu Latvijā, kas, pēc respondentu personīgās pieredzes, piedāvā vislabāko cenas un kvalitātes attiecību. “Piena” un “šokolādes” kategorijā respondenti pārliecinoši izvēlējās norādīt “Lidl” veikalu tīklā nopērkamos privāto zīmolu produktus.
“Šajā nestabilajā un cenu pieauguma laikā patērētāji aizvien pārdomātāk tērē savu naudu. Meklējot labāko piedāvājumu, viņi lūkojas pēc pieejamākajiem produktiem un pakalpojumiem. Tomēr pircēji nevēlas atteikties no kvalitātes. Ja divi konkurenti piedāvā līdzīgu produktu par vienādu cenu, pircēji ar prieku izvēlēsies to, kas, viņuprāt, nodrošina lielāku vērtību vai augstāku kvalitāti,” analizējot aptauju, norāda starptautiskie “ICERTIAS” eksperti.
Ja patērētājiem nav grūti noskaidrot, kurš piedāvā labāko cenu (tā vienmēr ir skaidri redzama), tad daudz izaicinošāk ir noteikt produktu kvalitāti. Tādēļ pirmās vietas iegūšana šajā aptaujā ir nozīmīgs “Lidl” sasniegums un apliecinājums tam, ka tā produktiem ir labākā cenas un kvalitātes attiecība.
Tirgū pastāvīgi ienāk jauni zīmoli, diemžēl bieži tie sagādā pircējiem vilšanos – produkts neatbilst solītajai kvalitātei. Tāpēc pircēji arvien vairāk vēlas pārliecināties, ka iegādātais produkts vai prece ir labākās iespējamās cenas un kvalitātes apliecinājums jeb, vienkārši sakot, pircējs vēlas būt drošs, ka par savu iztērēto naudu iegūs pēc iespējas lielāku vērtību un kvalitāti. Tirgus konkurences apstākļos “Best Buy Award” atzinībai par cenas un kvalitātes attiecību ir liela nozīme. Tas palīdz patērētājiem atpazīt augstāku kvalitāti un vieglāk izdarīt izvēli ikdienas iepirkumos.
Par “Best Buy Award” programmu
Pētījumā tiek mērīta patērētāju personiskā pieredze un viedoklis par vietējā tirgū piedāvāto preču un pakalpojumu labāko cenas un kvalitātes attiecību. Pētījuma galvenais mērķis ir gūt ieskatu patērētāju pieredzē un uztverē par produktiem un pakalpojumiem, kā arī ražotājiem un piegādātājiem, kuri, pēc lietotāju domām, nodrošina vislabāko cenas un kvalitātes attiecību – best buy jeb labāko pirkumu.
“Best Buy Award” projekta un sertifikāta mērķis ir palīdzēt klientiem atrast labākos un pieejamākos produktus un pakalpojumus tirgū. Svarīgi atzīmēt, ka “Best Buy Award” pētījumā netiek mērīta tirgus daļa vai zīmola spēks, bet gan tikai respondentu pieredze, apmierinātība un uztvere par tirgū esošo produktu un pakalpojumu kvalitāti un cenu.
Par “Best Buy Award” 2023/2024 aptauju
“Best Buy Award” 2023./2024. pētījumu veica “ICERTIAS”, Latvijā aptaujājot 1200 respondentus, kas vecāki par 17 gadiem. Pētījums notika 2023. gada janvārī, izmantojot interneta aptauju, kurā lietota Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness metode. Tā kā jautājumi bija atvērti, dalībniekiem netika piedāvātas iepriekš sagatavotas atbildes, un viņiem bija ļauts brīvi un bez ierobežojumiem izteikt savu viedokli.
Par “ICERTIAS”
“ICERTIAS” (Starptautiskā sertifikācijas asociācija) ir politiski neatkarīga, privāta organizācija, kuras galvenā mītne atrodas Cīrihē, Šveicē. Tā darbojas vairāk nekā 40 valstīs piecos kontinentos. “ICERTIAS” veicina novatorisku tirgus testēšanu un izpēti vietējā un starptautiskā mērogā. Organizācija ir vērsta uz globālu produktu un pakalpojumu vērtības un kvalitātes veicināšanu, kā arī uz labāko iespējamo attiecību veicināšanu starp tirgotājiem un klientiem. Vairāk: www.icertias.com
Par "Lidl"
"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.
“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem. Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.
“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.
SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 30 veikali 13 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.
Mediju kontaktiem
pr@lidl.lv