“Lidl” cenas vienmēr maksimāli zemākās

Lai informētu Latvijas sabiedrību par izdevīgākās iepirkšanās iespējām, mazumtirgotājs “Lidl” šajā Ziemassvētku gaidīšanas laikā ir veicis jaunu ikdienas produktu cenu salīdzināšanas pētījumu. Atklājies, ka “Lidl” piedāvāto produktu grozs ir gandrīz 8% lētāks par “Maxima Latvija” piedāvāto.

08.12.2023 | Rīga

Iepirkumu groziņš

“Lidl” speciālistu veiktais cenu salīdzinājums uzrāda, ka produktu iegāde “Lidl” veikalos izmaksāja 33,32 eiro. Tikmēr “Maxima” veikalos līdzvērtīgi produkti maksāja 36,21 eiro, jeb gandrīz 8% dārgāk! Tādējādi vienkāršā un atklātā cenu salīdzināšanas eksperimentā noskaidrots, kurš ir īstais Latvijas zemo cenu līderis. 

Šie būs jau trešie Ziemassvētki, ko Latvija sagaida kopā ar “Lidl”. Gatavojoties svētkiem, Latvijas iedzīvotāji var būt droši, ka “Lidl” veikalos tie vienmēr varēs ietaupīt. “Sākoties Ziemassvētku gaidīšanas laikam, iedzīvotāji aktīvi meklē augstākās kvalitātes produktus par iespējami zemāko cenu. Šeit palīgā nāk “Lidl” cenu pētījums, demonstrējot, kurš tad ir īstais zemo cenu līderis Latvijā! Mūsu mērķis ir palīdzēt klientiem veikt informētu izvēli un ļaut viņiem maksimāli ietaupīt,” saka Tomass Delle, “Lidl Latvija” Mārketinga vadītājs.

“Lidl” klienti jau ir pieraduši, ka lētākas cenas veikalos ir vienmēr, ne tikai akciju un atlaižu periodos. Katru dienu “Lidl” piedāvā ekskluzīvus piedāvājumus un atlaides, kā arī interesantus sezonālos un tematiskos preču piedāvājumus. Ziemassvētku laikā visus klientus iepriecina “Favorina” zīmola saldumu bagātīgais piedāvājums, “Deluxe” zīmola īpaši atlasītie gardumi no visas pasaules, kā arī kulta statusu iemantojušie Ziemassvētku džemperi, zeķes, apavi un cepures ar “Lidl” zīmola logo.

Kā tika veikts “Lidl” cenu salīdzinājums?

Cenu salīdzinājuma veikšanai “Lidl” speciālisti izveidoja īpašu iepirkumu sarakstu. Citu starpā, tajā tika iekļauts siers, jogurts, sviests, piens, olas, milti, maize un citi ikdienā lietoti produkti. Visu produktu cenas tika salīdzinātas 4. decembrī, veicot kontrolpirkumus “Lidl” un “Maxima” veikalos.

Par "Lidl"

"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.

“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem.  Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.

“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.

SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 30 veikali 13 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.

Mediju kontaktiem

Korporatīvās Komunikācijas departaments
pr@lidl.lv

Kategorijas


Padalies tālāk

Skatīt vairāk