“Lidl Latvija” atsakās no drukāto bukletu izplatīšanas
Jūlija sākumā “Lidl Latvija” izbeidz drukāto iknedēļas akcijas bukletu izsūtīšanu savu veikalu tuvāko apkaimju iedzīvotājiem. Svaigākā informācija par aktuālajiem piedāvājumiem klientiem digitālā formātā būs pieejama mājaslapā Lidl.lv un digitālajā lietotnē “Lidl Plus”. Koncentrējoties uz digitālo komunikāciju, “Lidl Latvija” turpinās samazināt savu ietekmi uz vidi, ietaupot ap 840 tonnām papīra gadā, un novēršot 10 000 koku nociršanu.
04.07.2023 | Rīga
Šis lēmums, kas drukāto “Lidl” bukletu daudzumu samazinās par vairāk nekā 70%, ir vēl viens solis pretī tam, lai samazinātu papīra mārketinga materiālu drukas, transportēšanas, kā arī otrreizējās pārstrādes blakus efektus. Domājot par ietekmes samazināšanu uz dabu un klimatu, jau 2022. gadā notika pāreja uz mazāku “Lidl” bukletu izmēru, kuru drukā arī tika izmantots plānāks papīrs.
“Drukātie mārketinga materiāli ir klasika, kas strauji dodas nebūtībā. Mūsu dati liecina, ka “Lidl” klienti aktīvi izmanto “Lidl” mājaslapu, lai apskatītu aktuālos piedāvājumus. Arī gadu mijā Latvijā iepazīstināto “Lidl Plus” aplikāciju jau ir lejuplādējuši vairāki simti tūkstoši viedtālruņu lietotāju, tai ilgstoši ierindojoties Latvijā populārāko lietņu topā. Palielinoties mūsu veikalu skaitam, kā arī augot iedzīvotāju vispārējai informētībai par “Lidl” piedāvājumiem, esam izlēmuši būt digitāli un demonstrēt atbildīgu attieksmi pret dabas resursiem,” saka “Lidl Latvija” mārketinga vadītājs Tomass Delle.
Tiem, kas joprojām dod priekšroku drukas formātam, veikalu stendos turpmāk būs pieejams neliels daudzums papīra bukletu. Drukāti reklāmas materiāli uz īsu brīdi vēl tiks izplatīti jaunatveramo “Lidl” veikalu apkārtnēs.
Par "Lidl"
"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.
“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem. Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.
“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.
SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 34 veikali 14 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.
Mediju kontaktiem
pr@lidl.lv