Pirmās “Lidl” dzimšanas dienas loterijas galvenā balva dodas uz Meņģeli
“Lidl”, kas īsā laikā kļuvis par vienu no populārākajiem mazumtirgotājiem Latvijā, visu oktobri plaši atzīmēja savu pirmo dzimšanas dienu. “Lidl” klienti ar saviem iepirkumu čekiem varēja piedalīties jubilejas loterijā, ar galveno balvu BMW X1. Sīvā konkurencē starp vairāk nekā 170 000 reģistrētajiem čekiem laimīgā loze ir kritusi Ilgonim Lapiņam no Meņģeles. Šodien loterijas uzvarētājs radinieku un draugu pavadībā saņēma sava jaunā auto atslēgas.
05.11.2022 | Rīga
Ilgonis savu pirkuma čeku reģistrēja oktobra pašās pēdējās dienās, jau tuvu loterijas termiņa beigām, pēc iepirkšanās Jēkabpils “Lidl” veikalā. Tas nebūt nav viņa tuvākais ikdienas veikals, tāpēc viņš pamanīja iespēju piedalīties loterijā. Jau pāris dienas vēlāk atskanēja zvans no “Lidl” ar pārsteidzošo jaunumu par uzvaru loterijā.
“Sākumā neticēju, jo tagad jau visādi telefonu krāpnieki savairojušies, bet tagad tiešām redzu, ka esmu vinnējis. Draugi teica, lai piereģistrēju to čeku, bet es jau pats īsti neticēju, ka tur būs kāds vinnests. Man pavisam nesen bija dzimšanas diena, tā ka šī ir vēl viena brīnišķīga dāvana,” savu prieku nevarēja noslēpt uzvarētājs. “Tagad tikai jāiemācās visas pogas un funkcijas jaunā auto displejā, lai varu droši braukt.”
Ilgonis ikdienā aizraujas ar dabas skatu un ziedu fotografēšanu, kā arī ir aktīvs kantrī mūzikas cienītājs. Jaunais BMW ļaus viņam biežāk un ērtāk doties ikdienas izbraukumos, lai atrastu un iemūžinātu savās fotogrāfijās brīnišķīgos Latvijas dabas skatus, augus un puķes.
Par "Lidl"
"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.
“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem. Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.
“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.
SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 30 veikali 13 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.
Mediju kontaktiem
pr@lidl.lv