“Lidl” samazina ikdienas cenas vairāk nekā 100 produktiem
Lai vēlreiz atgādinātu par savu galveno apņemšanos – piedāvāt augstas kvalitātes produktus par zemām cenām katru dienu –, “Lidl” ir vēl vairāk samazinājis cenas vairāk nekā 100 ikdienā nepieciešamajiem produktiem un mājsaimniecības precēm. Tuvākajās nedēļās cenu samazināšana turpināsies.
15.10.2025 | Latvija
“Lai ikdienas iepirkšanās veikalā “Lidl” būtu vēl izdevīgāka un pierādītu, ka iepirkties “Lidl” ir vērtīgi, esam samazinājuši cenas būtiskākajām precēm un tām, kuras pircēji novērtē visvairāk – makaroniem, konservējumiem, mērcēm, mazgāšanas līdzekļiem, ķermeņa kopšanas līdzekļiem un citiem ikdienas produktiem. Kopumā vairāk nekā 100 produkti tagad ir pieejami par vēl zemākām cenām. Tas nav tikai solījums, bet arī konkrēts solis, kas apliecina – “Lidl” joprojām ir vieta, kur cilvēki atrod labākās cenas saviem ikdienas iepirkumiem, īpaši tagad, kad Latvijas iedzīvotāji pievērš lielāku uzmanību saviem izdevumiem,” saka Alekss Latore Garsija (Alexis Latorre Garcia), “Lidl Latvija” valdes loceklis un Iepirkumu departamenta vadītājs.
Cenas jau samazinātas dažādām pārtikas precēm, piemēram, konservējumiem, mērcēm, makaroniem, brokastu pārslām, tējai, olīveļļai un daudzām citām. Cenas samazinātas arī dažādiem sadzīves un tīrīšanas produktiem, kā arī personīgās higiēnas un ķermeņa kopšanas produktiem, piemēram, virtuves papīra dvieļi “Floralys” maksā tikai 1,99 eiro, skuvekļi vīriešiem “Cien Men” pieejami par 1,59 eiro, lūpu balzāms “Cien” iegādājams par nieka 0,77 eiro, bet gaisa atsvaidzinātāja rezerve “W5” maksā tikai 1,99 eiro.
“Mūsu klienti jau novērtē Zemo Cenu Groza izceltos produktus veikalā, un šī cenu samazināšana vairāk nekā 100 produktiem ir vēl viens solis, kā palīdzēt klientiem izvēlēties un iepirkties izdevīgāk. Ne velti “Lidl” nesenajā “Baltic Brand” pētījumā tika atzīts par izdevīgāko zīmolu Baltijā,” turpina A. Latore Garsija.
Tāpat mazumtirdzniecības uzņēmums “Lidl” atklāj, ka tuvākajās nedēļās ikdienas cenas tiks samazinātas vēl citiem produktiem.
Privātie zīmoli – zemās cenas garantija
Zemākas cenas ikdienas un citām precēm nosaka arī ekskluzīva koncentrēšanās uz privātajām preču zīmoliem. ““Lidl” privāto zīmolu produkti maksā mazāk, jo klientiem vairs nav jāmaksā par to reklāmu, iepakojumu vai citādi pazīstamu nosaukumu. Daudzi mūsu privāto zīmolu produkti tiek ražoti tajās pašās rūpnīcās Latvijā vai ārvalstīs, kur arī labi zināmu zīmolu preces. Tāpēc to sastāvs un kvalitāte var būt tāda pati vai ļoti līdzīga, bet cena – ievērojami zemāka. Tieši to mūsu klienti novērtē,” uzsver A. Latore Garsija.
Zemo cenu mazumtirdzniecības uzņēmuma darbības modelis nodrošina augstas kvalitātes un iemīļotu produktu sortimentu, kas jau ir atlasīts klientiem. Vienlaikus tas ļauj piedāvāt zemākas cenas, un privātie zīmoli ir viens no svarīgākajiem darbības elementiem. “Lidl” ir būtiski veicinājis privāto zīmolu popularizēšanu Latvijā, un tās ir tikpat populāras arī tādās valstīs kā Šveice, Beļģija vai Vācija.
Lielie pasūtījumu apjomi nodrošina zemāku cenu
Efektīva mazumtirdzniecības tīkla piegādes ķēde palīdz nodrošināt zemas cenas – daži produkti tiek pasūtīti tūkstošiem veikalu visā pasaulē. ““Lidl” starptautiskā darbība aptver daudzas valstis ar lielu veikalu skaitu. Lielais pasūtījumu apjoms samazina viena produkta pašizmaksu, tāpēc varam piedāvāt klientiem augstas kvalitātes produktus par pievilcīgu cenu. Mēs sadarbojamies ar starptautiskiem piegādātājiem un pieprasām ievērot stingrus kvalitātes standartus. Tas ļauj mūsu pircējiem izvēlēties privāto preču zīmolu preces, zinot, ka viņi saņem pārbaudītu un uzticamu produktu,” skaidro Alekss Latore Garsija.
Par "Lidl"
"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.
“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem. Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.
“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.
SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 36 veikali 15 Latvijas pilsētās. Pēc 2023. gada Lursoft datiem “Lidl Latvija” ir 12. lielākais uzņēmums Latvijā; trešais lielākais mazumtirgotājs pēc apgrozījuma un lielākais nodokļu maksātājs mazumtirdzniecībā.
Mediju kontaktiem
pr@lidl.lv