Latvijā audzēto dārzeņu un augļu īpatsvars “Lidl” veikalos gandrīz trīskāršojies
Salīdzinājumā ar laiku, kad “Lidl” atvēra savus pirmos veikalus Latvijā, vietēji audzēto dārzeņu un augļu īpatsvars “Lidl” veikalos ir pieaudzis gandrīz trīs reizes.
27.08.2024 | Rīga
Tikmēr Latvijas piegādātāju skaits jau pārsniedzis 60, un mērķis ir to skaitu vēl palielināt. Visa Latvijā audzētā un ražotā produkcija “Lidl” veikalos ir redzami marķēta ar īpašo “Ražots Latvijā” zīmi.
Ražas sezonai pieņemoties spēkā, “Lidl Latvija” saviem klientiem piedāvā vēl vairāk vietējo augļu un dārzeņu. Visos “Lidl” veikalos jau ierasti Latvijā audzēto biešu, tomātu, gurķu un kartupeļu klāstu papildinās vietējo ražotāju izaudzētie un novāktie burkāni, sīpolloki, lapu salāti, kāposti, ķiploki, svaigs baziliks un citi dārzeņi.
“Kopš mūsu pirmās dienas Latvijā esam bijuši atvērti sadarbībai ar lieliem un maziem vietējiem ražotājiem – veicinām Latvijas ekonomikas izaugsmi piedāvājot vietēji audzētus un ražotus ikdienas pārtikas produktus saviem klientiem,” stāsta “Lidl Latvija” Korporatīvās komunikācijas vadītāja Dana Hasana. Viņa norāda, ka Latvijā audzētos dārzeņus var iegādāties arī Igaunijas “Lidl” veikalos: “Esam pavēruši eksporta iespējas Latvijas ražotājiem ne tikai Baltijas reģionā, bet arī starptautiski, jo “Lidl” pieprasītie starptautiskie kvalitātes sertifikāti paver plašas iespējas attīstībai,” uzsver D. Hasana.
Jau trešo gadu “Lidl” plauktos gozējas “Very Berry”
“Ar “Lidl” sadarbojamies jau trešo gadu un piegādājam svaigas ogas – avenes, mellenes, kazenes un dzērvenes. Liels prieks, ka mūsu produkti ir pieejami “Lidl” veikalos, un īpaši novērtējam to, ka sadarbība ir viegla. Pateicoties “Lidl” kvalitātes prasībām, esam arī izgājuši papildus sertifikāciju – GRASP – kasceļ mūsu produktu kvalitāti un apstiprina mūsu kvalitātes standartu arī citiem vietējiem un eksporta klientiem,” stāsta Latvijas uzņēmuma “Very Berry” mārketinga un eksporta vadītāja Ilze Sauškina.
“Baltijas dārzeņi” lepojas ar savu kvalitāti
“Kooperatīvā sabiedrība “Baltijas dārzeņi” ar prieku sadarbojas ar visiem tirdzniecības tīkliem, lai tādējādi varētu piedāvāt savu produkciju klientiem. Ienākot Latvijas tirgū, “Lidl” izcēlās ar savām augstajām kvalitātes prasībām, kuras trīs reizes pārsniedz minimālās obligātās normas, kuras ar likumu noteiktas gan Latvijā, gan visā ES. Tai skaitā piegādātājiem jāievieš un jāuztur kvalitātes sistēma GLOBALG.A.P. un BRCGS, kas apstiprina kontrolētu ražošanas procesu un produktu augsto kvalitāti,” atklāj Jānis Bušs, KS "Baltijas dārzeņi" valdes priekšsēdētājs, kurš neslēpj, ka izaicinājumi ir bijuši, jo “Lidl” kvalitātes prasībās ir ļoti stingras. “Tomēr ar lepnumu varu teikt, ka kooperatīvā sabiedrība “Baltijas dārzeņi” biedri un viņu produkcija atbilst šīm augstajām kvalitātes prasībām. Esam ieviesuši gan GLOBALG.A.P., gan BRCGS kvalitātes sistēmu, un varam sasniegt savus klientus ar “Lidl” veikalu palīdzību,” savu atzinību pauž Jānis Bušs.
Lai “Lidl” klienti iepērkoties varētu izlemt par labu vietējiem produktiem, Latvijas izcelsmes produkti veikalos redzami izcelti ar īpašo “Ražots Latvijā” marķējumu. Kopš ieviešanas 2023. gada novembrī “Ražots Latvijā” ir kļuvis par atpazīstamu marķējumu, kas izceļ tieši vietējos produktus.
Par "Lidl"
"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.
“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem. Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.
“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.
SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 30 veikali 13 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.
Mediju kontaktiem
pr@lidl.lv