Par vairāk nekā 10% iepirkties “Lidl” ir lētāk nekā “Maxima”
Iknedēļas preču groza salīdzinājumā “Lidl” produktu cenas jau četrdesmit piekto reizi ir lētākas par “Maxima” piedāvātajām. “Lidl” piedāvāto produktu cenu groza vērtība ir 24,51 eiro, savukārt “Maxima” līdzvērtīgi produkti izmaksāja 27,36 eiro.
28.10.2024 | Rīga
“Lidl” novērojumi liecina, ka Latvijas iedzīvotāji regulāri izvērtē dažādu pārtikas mazumtirgotāju piedāvājumu , līdz ar ko “gudras iepirkšanās” tendence Latvijas sabiedrībā ir vēl aizvien aktuāla. Tādēļ jau kopš 2023. gada “Lidl Latvija” veic regulārus preču grozu cenu salīdzinājuma kontrolpirkumus, lai publiski demonstrētu, ka analoģisku produktu cenas “Lidl” veikalos ir pamanāmi zemākas nekā “Maxima” piedāvātās.
Cenu salīdzinājuma regulārai veikšanai ir radīts reālu produktu iepirkumu saraksts. Visu šo produktu cenas tiek salīdzinātas, veicot kontrolpirkumus “Lidl” un “Maxima” veikalos.
Vairāk informācijas par cenu salīdzinājumu: Cenu čempioni | Lidl.lv.
“Lidl” novērojumi liecina, ka Latvijas iedzīvotāji regulāri izvērtē dažādu pārtikas mazumtirgotāju piedāvājumu , līdz ar ko “gudras iepirkšanās” tendence Latvijas sabiedrībā ir vēl aizvien aktuāla. Tādēļ jau kopš 2023. gada “Lidl Latvija” veic regulārus preču grozu cenu salīdzinājuma kontrolpirkumus, lai publiski demonstrētu, ka analoģisku produktu cenas “Lidl” veikalos ir pamanāmi zemākas nekā “Maxima” piedāvātās.
Cenu salīdzinājuma regulārai veikšanai ir radīts reālu produktu iepirkumu saraksts. Visu šo produktu cenas tiek salīdzinātas, veicot kontrolpirkumus “Lidl” un “Maxima” veikalos.
Vairāk informācijas par cenu salīdzinājumu: Cenu čempioni | Lidl.lv.
Par "Lidl"
"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.
“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem. Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.
“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.
SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 30 veikali 13 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.
Mediju kontaktiem
pr@lidl.lv