Kruasānu patēriņš Latvijā pārsit citu valstu “Lidl” rekordus
Latvijas “Lidl” veikali ir kļuvuši par dažādu smalkmaizīšu, bulciņu un donutiņu cienītāju mīļāko galamērķi. Bet par īstiem vietējā patēriņa rekordistiem ir kļuvuši kruasāni! To apstiprina pārdošanas dati - starp visām “Lidl” valstīm, rēķinot uz vienu veikalu, pārdoto kruasānu daudzums vislielākais ir tieši Latvijā!
14.05.2024 | Rīga
Lai arī Latvijā ir tikai 30 “Lidl” veikali, un iedzīvotāju skaits zem 1,9 miljoniem, šeit pārdoto kruasānu daudzums proporcionāli pārsniedz citās “Lidl” valstīs ierastos kruasānu patēriņa rādītājus.
“Lidl” maizes un smalkmaizīšu ceptuve jau ir ieguvusi savus kulta sekotājus, kuru ikdiena vairs nav iedomājama bez bagātīga sviesta kruasāna pie rīta kafijas krūzes, vai ar aknu pastēti apsmērētas kviešu bulciņas apmierinošā kraukšķa.
Publiskots “Lidl” smalkmaizīšu Top 5
Kruasāni nebūt nav vienīgais produkts, kas apbūris Latvijas iedzīvotājus. “Lidl” pārdošanas speciālisti ir apkopojuši datus un izveidojuši pirktāko un Latvijā iecienītāko “Lidl” smalkmaizīšu topu:
- Sviesta kruasāns.
- Virtulis “Berlīneris” ar ievārījumu.
- Brokastu maizīte.
- Kviešu bulciņa.
- Šķiņķa un siera kruasāns.
“Lidl” maizes ceptuve neguļ uz lauriem, un regulāri klientus iepazīstina ar jauniem produktiem. Daži no tiem ir īstermiņa tematisko akciju nedēļu piedāvājumā, bet citi tiek ieviesti pastāvīgajā piedāvājumā pēc klientu vēlmju testēšanas.
“Mēs nemitīgi pilnveidojam cepto produktu piedāvājumu, ieviešot dažādus jaunumus, kā piemēram - rozā kruasānus ar aveņu pildījumu, mini kruasānus, maizītes ar spinātu pildījumu un Lietuvā par nacionālu produktu kļuvušos kibinai pīrādziņus ar pildījumu,” stāsta Dana Hasana, “Lidl Latvija” Korporatīvās komunikācijas vadītāja.
Kā liecina tirgus pētījumu dati, svaigi cepta maize un smalkmaizītes ir viena no klientu mīlētākajām pārtikas kategorijām “Lidl” veikalos. “Lidl” maizes ceptuve ik dienas piedāvā gandrīz 70 dažādus produktus, kas uz vietas tiek cepti piecas reizes dienā, nodrošinot tos svaigus visas dienas garumā.
Liela daļa šo produktu tiek gatavoti ”Lidl” mātes uzņēmumam piederošajā ražotnē pašos Vācijas rietumos, tādējādi atbilst visām Eiropas gardēžu prasībām par to, kādiem jābūt kārtīgiem kruasāniem, virtuļiem un brokastu bulciņām. Šeit sagatavotie produkti pēc tam tiek svaigi izcepti katra “Lidl” veikala maizes ceptuvē.
Par "Lidl"
"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.
“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem. Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.
“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.
SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 32 veikali 13 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.
Mediju kontaktiem
pr@lidl.lv