“Lidl” uzsāk starptautisku Ziemassvētku kampaņu

Mazumtirdzniecības uzņēmums “Lidl” ievada svētku sezonu, uzsākot savu starptautisko Ziemassvētku kampaņu ar saukli "Piedzīvot brīnumaino ik dienu ir vērtīgi". Kampaņas ietvaros Adventes laikā uzņēmums realizēs arī labdarības akciju, kuras laikā no katra pārdotā ābolu kilograma uzņēmums ziedos 10 centus “SOS Bērnu Ciematu asociācijai”.

04.11.2025 | Latvija

Mamma ar meitu pie eglītes

Šī gada kampaņa ir daudz vairāk nekā tradicionāla Ziemassvētku reklāma un ir starptautiskās kampaņas "Ir vērtīgi" turpinājums.

Kampaņa būs redzama 31 valstī, kurās ir “Lidl” veikali. Tāpat uzņēmums organizēs vietējās labdarības kampaņas. Latvijā “Lidl” ziedos 10 centus par katru savos veikalos pārdoto ābolu kilogramu Adventes laikā “SOS Bērnu Ciematu asociācijai”, lai svētku laikā bērni un jaunieši varētu baudīt veselīgāku un bagātīgāku maltīti.

"Ar savu ikdienas darbu mēs palīdzam mūsu klientiem ikdienu padarīt nedaudz labāku un vērtīgāku. Mūsu Ziemassvētku kampaņa parāda, cik brīnišķīgs ir svētku laiks, un aicina mūs visus katru dienu iedzīvināt šo siltuma un kopā būšanas ideju," saka Linas Baltušis, “Lidl Latvija” Klientu departamenta vadītājs. "Novērtē brīnumainās lietas katru dienu – ir skaidrs mūsu uzņēmuma vērtību apliecinājums un mūsu ilgtermiņa apņemšanās ievērot sociālo atbildību un ilgtspēju."

Apzināts uzturs arī Ziemassvētku laikā

Viens no kampaņas stūrakmeņiem ir apzināts uzturs, kas ir “Lidl” korporatīvās sociālās atbildības (KSA) stratēģijas pamatā. “Lidl” produktu klāsts ir balstīts uz Planetary Health Diet principiem, un mazumtirdzniecības tīkla mērķis ir līdz 2050. gadam nepārtraukti paplašināt augu izcelsmes pārtikas produktu klāstu. Kampaņas ietvaros “Lidl” reklamēs Ziemassvētku ēdienkarti, kas ietver arī augu izcelsmes sastāvdaļas.

Tādā veidā “Lidl” vēlas pievērst uzmanību tam, ka svētku laikā ir iespējams baudīt gardu un viegli pagatavojamu ēdienu. Tādējādi “Lidl” ļauj saviem klientiem izdarīt apzinātu izvēli svētku ēdienu gatavošanā.

Šī gada Ziemassvētku kampaņa sākās jau 2. novembrī un norisināsies 31 valstī, kur ir “Lidl” veikali. Kampaņas centrā ir īsfilma, kas tiek pārraidīta kā reklāma. Kampaņu var noskatīties šeit, un tās galvenā ideja ir: “Lidl” piešķir vērtību katrai dienai, ne tikai svētkos.

 

Par "Lidl"

"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.

“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem.  Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.

“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.

SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 36 veikali 15 Latvijas pilsētās. Pēc 2023. gada Lursoft datiem “Lidl Latvija” ir 12. lielākais uzņēmums Latvijā; trešais lielākais mazumtirgotājs pēc apgrozījuma un lielākais nodokļu maksātājs mazumtirdzniecībā. 

Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.

Mediju kontaktiem

Korporatīvās Komunikācijas departaments
pr@lidl.lv

Kategorijas


Padalies tālāk

Skatīt vairāk