“Lidl” meklē vegānisko siera ražotājus

“Lidl” kopā ar “ProVeg Incubator”, uztura organizācijas “ProVeg” biznesa inkubatoru izsludina konkursu Eiropas jaunuzņēmumiem (start-up) par labāko vegānisko siera alternatīvu. Uzņēmumi var pieteikties konkursā līdz 27. aprīlim, un tas norisinās Vācijā.

31.03.2025 | Rīga

Vemondo produktu izlase

Konkursā tiek meklētas labākās alternatīvas Goudas, Kamemberta, Čedaras un citiem klasiskajiem sieru veidiem.

Lai vegānisko siera alternatīvu ražotāji varētu piedalīties konkursā, tiem jābūt ES tirgus atļaujai. Konkursā var piedalīties arī jaunie uzņēmēji ar inovatīvām tehnoloģijām vai sastāvdaļām, ko var izmantot siera aizstājēju ražošanā. Tehnoloģijai vai sastāvdaļai jau ir jābūt tirgus stadijā vai tuvu tai. Produktu veidam nav ierobežojumu: iespējams viss - no cietā un šķēlēs sagrieztā līdz mīkstā siera alternatīvai. 

Uzvarētājs iekļūs “Lidl” sortimentā

“Lidl” vēlas pārtikas mazumtirdzniecības tirgū ieviest jaunas augu izcelsmes siera alternatīvas. Vēl viens mērķis ir atvieglot jaunuzņēmumu ienākšanu tirgū un pievērst uzmanību to produktiem. Produkts, kas konkursā izcīnīs uzvaru, vismaz uz trim mēnešiem tiks iekļauts “Lidl” sortimentā ar privāto zīmolu “Vemondo”.

“Siera alternatīva ar brīnišķīgu garšu un pievilcīgu izskatu. Šim nolūkam nepieciešamas inovatīvas idejas, kuras mēs vēlamies atklāt šajā konkursā un apbalvot. Kopā ar mūsu jauno partneri “ProVeg” mēs ar nepacietību gaidām interesantus jaunuzņēmumus un to produktus,” norāda Kristofs Grafs (Christoph Graf), “Lidl” valdes loceklis Vācijā.

Dalība konkursā ir lieliska iespēja arī Latvijas ražotājiem izcelt savu produkciju un palielināt atpazīstamību, savukārt uzvaras gadījumā – ievērojami kāpināt ražošanas apjomu un sava uzņēmuma izaugsmi.

Konkursa noteikumi

Pamatojoties uz tādiem kritērijiem kā garša un konsistence, “ProVeg Incubator” atlasīs desmit pieteikumus ar lielāko potenciālu, un žūrija pēc tam noteiks uzvarētāju. Līdzās Vācijas “Lidl” un “ProVeg Incubator” pārstāvjiem žūrijas komisijā ir arī Godo Rēbens (Godo Röben), labi pazīstams augu izcelsmes pārtikas eksperts.

Vairāk par  konkursu un pieteikšanos šeit.

“Lidl” apņemšanās paplašināt veselīgo produktu piedāvājumu

Jau ziņots, ka līdz 2030. gadam “Lidl” visās valstīs, kur pārstāvēts ar veikaliem,  palielinās augu izcelsmes produktu īpatsvaru sortimentā par 20% salīdzinājumā ar 2023. gadu, tai skaitā produktus ar augstu olbaltumvielu saturu, pilngraudu produktus, kā arī augļus un dārzeņus. Šis mērķis ir daļa no “Lidl” vīzijas - līdz 2050. gadam piedāvāt vēl plašāku augu izcelsmes produktu klāstu saskaņā ar “Planetāri veselīga uztura” (Planetary Health Diet) principiem.

Būtisku lomu augu izcelsmes olbaltumvielu avotu īpatsvara palielināšanā ieņem “Lidl” vegānais zīmols “Vemondo”, kas kopumā apvieno jau vairāk nekā 1000 produktu. Daļa no tiem ir kļuvuši arī par “Lidl” klientu iecienītiem arī Latvijā un guvuši augstus novērtējumus, piemēram, “Gada augu produkts 2023” Gaļas produktu alternatīvas zelta kategoriju izcīnīja “Vemondo” marinētais tofu 3 garšās, savukārt bronzu – “Vemondo” augu valsts nageti.

Plašāka informācija par “Lidl” iesaisti apzināta uztura jomā ir pieejama šeit.

Par "Lidl"

"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.

“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem.  Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.

“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.

SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 34 veikali 14 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.

Mediju kontaktiem

Korporatīvās Komunikācijas departaments
pr@lidl.lv

Kategorijas


Padalies tālāk

Skatīt vairāk