Kolektīvais spēks: “PARKSIDE” apvieno Arnoldu Švarcenegeru un Ralfu Melleru jaunā kampaņā
Holivuda satiek amatniecību: jaunajā DIY jeb “dari pats” zīmola “PARKSIDE” kampaņā Arnolds Švarcenegers (Arnold Schwarzenegger) un Ralfs Mellers (Ralf Moeller) pirmo reizi parādās kopā. Ar skaidru apņemšanos atbalstīt “dari pats” pieeju, viņi ar humoru iededz praktisko garu un ienes jaunu enerģiju amatniecības pasaulē. Mērķis ir iedvesmot gan pieredzējušus meistarus, gan motivētus iesācējus uzņemties projektus, ko paveikt pašu rokām.
28.08.2025 | Latvija
Arnolds Švarcenegers un “PARKSIDE” – patiesi ideāla kombinācija. Holivudas zvaigzne un “dari pats” virziena zīmols atjauno savu sadarbību un uzsāk nākamo posmu kampaņā "YOU GOT THIS” jeb “Tu to vari”. Pirmo reizi aktieris Ralfs Mellers pievienojas humoristiskā reklāmas klipā kopā ar Švarcenegeru, abiem kopā iedzīvinot “PARKSIDE” praktisko garu.
Kampaņas galvenais vēstījums – “PARKSIDE” ļauj ikvienam izveidot savu darbnīcu mājās, neatkarīgi no pieredzes vai budžeta. Zīmols vēlas iedrošināt cilvēkus uzsākt patstāvīgus praktiskos projektus – gan lielus, gan mazus. Runa nav tik daudz par perfekciju, cik par pareizu atbalstu un piemērotiem instrumentiem.
Kampaņas video iespējams noskatīties šeit: https://youtu.be/rQ4QL0PjnHw
"No Terminatora par motivatoru – sadarbība ar “PARKSIDE” ir kā radīta man. Neviens praktiskais projekts nav par sarežģītu, neviens izaicinājums nav par lielu – tev tikai jāgrib un sev jātic,” iedrošina Arnolds Švarcenegers.
Ne tikai Švarcenegers iemieso patiesu "dari pats" domāšanu – arī Mellers pārliecina ar plašām praktiskajām prasmēm, lielu entuziasmu par amatniecību un simpātisku personību. „Darīt pašam ir tiešām ir lieliska pieredze. Radīt kaut ko ar savām rokām un redzēt gatavo rezultātu – tā ir vienreizēja sajūta. Man nebija jādomā divreiz, lai piedalītos “PARKSIDE” kampaņā, jo mani vienmēr ir aizrāvušas amatniecības tēmas,” atklāj Ralfs Mellers.
Latvijā “PARKSIDE” instrumenti jau guvuši plašu atzinību – pateicoties pieejamajai cenai, plašajam sortimentam un uzticamai kvalitātei, tie kļuvuši par daudzu praktisko latviešu un meistaru pirmo izvēli. Turklāt tie, kas ar lepnumu sevi dēvē par praktisko latvieti, lieliski iekļaujas “PARKSIDE” filozofijā – darīt pašam, būt apņēmīgam un atrast radošus risinājumus ikdienas izaicinājumiem.
Martins Alles (Martin Alles), “Lidl International” Vecākais viceprezidents zīmola jautājumos: „Kā Eiropas visvairāk pārdotais praktiskās amatniecības zīmols, “PARKSIDE” iemieso ne tikai augstas veiktspējas instrumentus, bet arī drosmi ņemt lietas savās rokās. Mūsu jaunā kampaņa ar Arnoldu Švarcenegeru un Ralfu Melleru tieši to arī parāda – cik daudz ir iespējams, ja tici sev. Abi iemieso “PARKSIDE” garu – apņēmību un pārliecību, ka ikviens var tikt galā ar savu projektu.”
Meklē “PRAKSIDE” instrumentus tikai “Lidl” veikalos.
Vairāk padomu un radošu DIY ideju meklē vietnē: www.parkside-diy.com/de.
Par "Lidl"
"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.
“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem. Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.
“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.
SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 36 veikali 15 Latvijas pilsētās. Pēc 2023. gada Lursoft datiem “Lidl Latvija” ir 12. lielākais uzņēmums Latvijā; trešais lielākais mazumtirgotājs pēc apgrozījuma un lielākais nodokļu maksātājs mazumtirdzniecībā.
Mediju kontaktiem
pr@lidl.lv