Aktīva dzīvesveida zīmols “CRIVIT” iedvesmo ar aicinājumu “Atrodi savu kustību”

Mūsdienu dzīvesveids bieži vien ir orientēts uz ērtībām un mazkustību. Maijā veikta aptauja atklāj satraucošu situāciju – divas trešdaļas Latvijas iedzīvotāju (62%) savā ikdienā neiekļauj fiziskās aktivitātes. Tas liecina, ka sabiedrībā joprojām trūkst pietiekamas izpratnes par regulāras fiziskās slodzes nozīmi veselībai un labsajūtai. “Lidl” kustību zīmols “CRIVIT” apņēmies iedvesmot cilvēkus izjust kustību kā prieka un enerģijas avotu ar aicinājumu “Atrodi savu kustību”.

19.05.2025 | Latvija

Divi cilvēki skrien gar parku

Mazkustīga dzīvesveida priekšgalā – slinkums, laika trūkums un ekrāni

Aptaujā par dzīvesveida paradumiem* 43% Latvijas iedzīvotāju atzina, ka ir par slinku vai arī viņiem nav laika, lai ikdienā iekļautu fiziskās aktivitātes. Puse no viņiem norādīja, ka darbs, ģimene un dažādi ikdienas pienākumi atstāj maz brīva laika kustībai, savukārt otra puse atzina, ka izjūt motivācijas trūkumu vai nogurumu pēc garas dienas, kas samazina vēlmi sportot.

Visbiežāk tieši gados jaunākie respondenti (no 18 līdz 29 gadiem) atzina, ka mazkustības pamatā ir zināšanu trūkums – 10% atzīst, ka nemaz nezina, ar ko sākt. Krietni retāk kā attaisnojumu mazkustīgam dzīvesveidam iedzīvotāji minēja sporta klubu un ekipējumu dārdzību (3%) un skaista treniņtērpa neesamību (1%), kā arī atsevišķos gadījumos tika minētas veselības problēmas, invaliditāte vai fiziski smags darbs ikdienā.

Lai arī 38% apgalvo, ka fiziskās aktivitātes jau ir viņu ikdienas sastāvdaļa, kopumā šis rādītājs vērtējams kā zems. Turklāt satraucoši, ka 6% aptaujāto iedzīvotāju norādīja, ka jūtās labi, ikdienā neiekļaujot pilnīgi nekādas fiziskās aktivitātes.

Arī digitālo tehnoloģiju pievilcība veicina mazkustīgu dzīvesveidu. Strādājot birojos vai attālināti, lielākā dienas daļa tiek pavadīta sēžot, un pēc darba cilvēki bieži izvēlas atpūtu pie ekrāniem. Piemēram, Slimību profilakses un kontroles centra veiktā pētījumā par Latvijas iedzīvotāju veselību ietekmējošiem paradumiem atklājies, ka 48% aptaujāto iedzīvotāju brīvo laiku galvenokārt pavada lasot, skatoties televizoru vai veicot citu sēdošu aktivitāti. Īpaši augsts šis īpatsvars ir cilvēkiem vecumā virs 45 gadiem, pārsniedzot 55%.

Aktīva dzīvesveida zīmols “CRIVIT” aicina atrast kustību ikvienam

Patiesībā lielākajai daļai mazkustīga dzīvesveida iemeslu nav nepieciešami sarežģīti risinājumi vai dārgas investīcijas – šādu nostāju pauž aktīva dzīvesveida zīmols “CRIVIT”.  “CRIVIT” mērķis ir no jauna ieinteresēt cilvēkus pievērsties fiziskajām aktivitātēm ar aicinājumu  “Atrodi savu kustību” (“FIND YOUR MOVE”), kas ir vadmotīvs zīmola starptautiskajā kampaņā.

Kampaņas klips apskatāms šeit: https://youtu.be/91ZeOKq1eGA

“CRIVIT” piedāvā plašu aktīvā dzīvesveida preču klāstu ikviena gaumei un iespējām. Augstās kvalitātes sporta apģērbi un aprīkojums pieejams ekskluzīvi “Lidl” veikalos vairāk nekā 30 valstīs, tostarp arī Latvijā.

Jaunais zīmola fokuss – aktivitāte un jautrība

 “CRIVIT” koncentrējas uz jautrību, vieglumu un apzinātu dzīvesveidu, nevis uz spiedienu sasniegt vai uzlabot rezultātus. “CRIVIT” mudina cilvēkus izmēģināt jaunus sporta veidus un izstrādāt personīgu treniņu režīmu, kas atbilst katra iespējām un mērķiem.

““CRIVIT” attīstās par neatkarīgu zīmolu, kas padara sportošanu pieejamu ikvienam – ar vislabāko cenas un kvalitātes attiecību. Ar galveno vēstījumu “Atrodi savu kustību” un starptautisku kampaņu mēs īstenojam ilgtermiņa vīziju: izveidot “CRIVIT” par spēcīgāko kustību zīmolu Eiropā,” saka “Lidl International” zīmola vadītājs Martins Alles (Martin Alles).

Par "Lidl"

"Lidl" kā daļa no Nekarzulmā (Vācijā) bāzētās "Schwarz Group" ir viens no lielākajiem pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. Ar vairāk nekā 12 350 veikaliem un 220 loģistikas centriem "Lidl" pašlaik strādā 31 valstī, nodarbinot aptuveni 375 000 cilvēku.

“Lidl” saviem klientiem piedāvā kvalitatīvus produktus un preces par labāko cenu. Ikdienu veikalos, loģistikas centros un birojos raksturo vienkāršība un orientēšanās uz noteiktiem procesiem. Savā ikdienas darbībā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Mums ilgtspēja nozīmē arī to, ka katru dienu apliecinām ar darbiem savu solījumu par kvalitātes standartiem.  Efektivitāte, cieņa, uzticēšanās piezemēta attieksme un piederība ir mūsu uzņēmuma vērtības, kas nosaka to, kā mēs strādājam ikdienā un veido pamatu mūsu uzņēmējdarbības panākumiem.

“Lidl” 2023. finanšu gadā pārdošanas apjomi sasniedza 125,5 miljardus eiro. Savukārt "Schwarz Group" uzņēmumi 2023. finanšu gadā sasniedza 167,2 miljardu eiro pārdošanas apjomus.

SIA "Lidl Latvija" izveidots 2018. gada februārī un savu veikalu tīklu Latvijā atvēra 2021. gada 7. oktobrī. Šobrīd "Lidl Latvija" ir 36 veikali 14 Latvijas pilsētās. Vairāk: Lidl.lv un LinkedIn.

Mediju kontaktiem

Korporatīvās Komunikācijas departaments
pr@lidl.lv

Kategorijas


Padalies tālāk

Papildmateriāli
Skatīt vairāk