Lidl History

Vēsture

"Lidl" vēsture

picture

Par "Lidl" darbības sākumu uzskatāmi pagājušā gadsimta trīsdesmitie gadi, kad Vācijas Švābijas reģionā tiek nodibināts pārtikas produktu vairumtirdzniecības uzņēmums. Šodien "Lidl" atrodas Vācijas pārtikas produktu mazumtirdzniecības līderu topā un ir daļa no starptautiskas uzņēmumu grupas, kurai pieder uzņēmumu tīkls visā Eiropā. Pirmie "Lidl" veikali tika atvērti 1973. gadā Ludvigshāfenē, Vācijā. Astoņdesmitajos gados notiek veikalu tīkla strauja paplašināšanās. Pagājušā gadsimta deviņdesmitajos gados "Lidl" veiksmīgi nostiprinās ārpus Vācijas robežām. Pašlaik uzņēmums ar ievērojamu atrāvienu no konkurentiem pārvalda vienu no lielākajiem zemo cenu veikalu tīkliem Eiropā. Arī nākotnē "Lidl" būs nozīmīgs uzņēmums jaunajos tirgos, kur ar gandarījumu varēs piedāvāt labākās kvalitātes produktus par iespējami zemāko cenu.

Pašlaik uzņēmums aktīvi meklē darbiniekus Latvijā. 

picture

Par "Lidl"

Mazumtirdzniecības uzņēmums “Lidl”, kā daļa no Nekarzulmā, Vācijā, bāzētās “Schwarz” mazumtirdzniecības grupas, ir viens no vadošajiem mazumtirdzniecības nozares uzņēmumiem Vācijā un Eiropā. “Lidl” kopumā ir pārstāvēts 32 pasaules valstīs un pašlaik strādā 29 valstīs ar 10 800 veikaliem un 160 loģistikas centriem. 

Kā zemo cenu lielveikals, “Lidl” fokusējas uz labākās cenas un kvalitātes attiecības nodrošināšanu saviem klientiem. Vienkāršība un sakārtoti darba procesi vada ikdienas darbu veikalos, reģionālajos loģistikas centros un klientiem sniegtajos pakalpojumos. Nekarzulmā bāzētais “Lidl Stiftung” atbild par standartizēto darba procesu veidošanu un strukturēšanu.

“Lidl” pašlaik strādā ap 287 000 darbinieku. Ikdienas darba dinamisms, kā arī spēks, kas ir šī darba rezultāts, un godīga savstarpējā sadarbība raksturo “Lidl” darba ikdienu visā pasaulē.

Savā darbā “Lidl” uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Ilgtspēja ir “Lidl” ikdienas darba kvalitātes solījuma rezultāts. Uzņēmums fokusējas uz jomām, kurās tā darbībai ir konkrēti rezultāti: produktu klāstu, darbiniekiem, vidi, sabiedrību un sadarbības partneriem.

Saskaņā ar “LZ Retailytics” datiem “Schwarz Group” (“Kaufland” un “Lidl”) ir Eiropas lielākais pārtikas mazumtirgotājs, kas 2018. finanšu gadā sasniedza 104,3 miljardus eiro lielu pārdošanas apjomu.