Lidl History

Vēsture

„Lidl“ vēsture

picture

Par „Lidl“ darbības sākumu uzskatāmi pagājušā gadsimta trīsdesmitie gadi, kad Švābijas reģionā, Vācijā, tika nodibināts pārtikas produktu vairumtirdzniecības uzņēmums. Šodien „Lidl“ atrodas Vācijas pārtikas produktu mazumtirdzniecības līderu desmitniekā un tā ir starptautiskā uzņēmumu grupa, kurai pieder patstāvīgu uzņēmumu tīkls visā Eiropā. Pirmie „Lidl“ veikali tika atvērti 1973.gadā Ludvigshāfenē, Vācijā. Astoņdesmitajos gados tika veikta tīkla paplašināšanās valstī. Pagājušā gadsimta deviņdesmitie gadi bija veiksmīgs Lidl“ nostiprināšanās sākums ārpus Vācijas robežām. Pašlaik uzņēmums ar ievērojamu atrāvumu no konkurentiem pārvalda vienu no lielākajiem zemu cenu veikalu tīkliem Eiropā. Arī nākotnē „Lidl“ būs nozīmīgs uzņēmums jaunajos tirgos, kas ar gandarījumu varēs piedāvāt labāko kvalitāti par iespējami zemāko cenu.

Pašlaik uzņēmums aktīvi meklē darbiniekus darbam „Lidl“ administrācijas struktūrvienībās un veikalos.

picture

Par Lidl

Mazumtirdzniecības tīkls Lidl ir Schwarz uzņēmumu grupas sastāvdaļa un ir viens no vadošajiem pārtikas produktu mazumtirdzniecības uzņēmumiem Vācijā, un Eiropā. Tā galvenā mītne atrodas Nekarzulmā, Vācijā  

Pašlaik Lidl darbojas 32 pasaules valstīs, kurās ir dibināti vairāk nekā 10 500 „Lidl“ veikalu un vairāk nekā 160 preču sadalīšanas centru. Kā zemo cenu tirdzniecības tīkls, Lidl saviem pircējiem tiecas nodrošināt labāko cenas un kvalitātes attiecību.  Ikdienas procesu pamatprincips veikalos, loģistikas centros un pakalpojumu sniegšanas vietās ir vienkāršums. Galvenā mītne - Lidl Stiftung, kas atrodas Nekarzulmā, atbild par standartizēto procesu izstrādi un struktūru.

Pašlaik Lidl strādā ap 260 tūkst. darbinieku. Dinamiskums, orientēšanās uz rezultātu un godīgums ir tās vērtības, kuras raksturo Lidl visā pasaulē. Savā ikdienas darbībā Lidl uzņemas atbildību par cilvēkiem, sabiedrību un vidi. Kā sociāli atbildīgs uzņēmums, Lidl katru dienu ievēro savas saistības attiecībā uz kvalitāti. Vērtējot tiešo ietekmi attiecībā uz tā darbību, uzņēmums izdala piecas prioritārās jomas: sortiments, darbinieki, vide, sabiedrība un biznesa partneri. Atbilstoši LZ Retailytics datiem, Schwarz uzņēmumu grupa (Kaufland, Lidl) ir lielākais pārtikas produktu mazumtirdzniecības uzņēmums Eiropā, kas 2017 finansiālajā gadā sasniedza apgrozījumu 96,9 miljr. EUR apmērā.